لفاظی‌های لوید آستین علیه ایران در سرزمین‌های اشغالی

کد خبر: 1262846

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، لفاظی‌هایی را علیه ایران در دیدار با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انجام داد.

لفاظی‌های لوید آستین علیه ایران در سرزمین‌های اشغالی

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، لفاظی‌هایی را علیه ایران در دیدار با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انجام داد.

از خبرگزاری رویترز، آستین امروز دوشنبه در این دیدار مدعی شد که وی و گالانت بر روی تهدیدهای ناشی از حمایت ایران در سراسر منطقه و تعهد مشترک برای مقابله با این تخاصم تمرکز کردند.

وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری با گالانت هم بیان کرد که واشنگتن به دنبال جنگ نیست و از ایران می‌خواهد گام‌هایی برای تنش زدایی بردارد.

او همچنین ادعا کرد: ما در دریای سرخ یک عملیات دریایی چند جانبه را رهبری می‌کنیم تا اصل سنگ بنای آزادی دریانوردی را برقرار کنیم. حمایت ایران از حملات حوثی‌ها (ارتش یمن) به کشتی‌های تجاری باید متوقف شود.

رئیس پنتاگون همچنین ابراز داشت که آمریکا سلاح‌ها و مهمات بیشتری به اسرائیلی ارائه می‌دهد. او بر عرضه مهمات مهم و خودروهای تاکتیکی و سامانه‌های دفاع هوایی به رژیم صهیونیستی تاکید کرد./تسنیم

لوید آستین: اهداف و مراحل حمله نظامی علیه حماس را بررسی کردم

وزیر دفاع آمریکا که اکنون در اراضی اشغالی حضور دارد، مدعی شد، حمایت ایران از حملات انصارالله یمن به کشتی‌های تجاری باید متوقف شود.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا پیش از حضورش در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد، آمریکا برای حمایت از اصل اساسی آزادی کشتیرانی، کارگروه چند ملیتی را در دریای سرخ رهبری می‌کند. حمایت ایران از حملات انصارالله یمن به کشتی‌های تجاری باید متوقف شود.

آستین در ادامه گفت، تعهد آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی قوی است و با ارائه تجهیزات لازم به حمایت از این رژیم ادامه می‌دهد تا رژیم صهیونیستی بتواند از «خود دفاع» کند.

وزیر دفاع آمریکا با حمایت قاطع از رژیم صهیونیستی در این جنگ علیه نوار غزه در ادامه گفت، باید از انتقال بیشتر کمک های انسانی به دو میلیون آواره در نوار غزه اطمینان حاصل شود. باید این کمک‌ها به بهترین شکل توزیع شود.

آستین همچنین گفت که در اراضی اشغالی تهدید گروه‌ها در منطقه و تعهد واشنگتن به مقابله با آنها را بررسی کرده است.

وی افزود، در این سفرش اهداف و مراحل حمله نظامی علیه حماس و حفاظت از غیرنظامیان غزه را هم مورد بررسی قرار داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها