اختلافات شدید میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1263111

رسانه‌های صهیونیستی از وجود اختلافات شدید میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه نوار غزه و اعتراض برخی از وزیران به عدم تحقق هیچ گونه دستاوردی در این جنگ خبر دادند.


اختلافات شدید میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی از وجود اختلافات شدید میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه نوار غزه و اعتراض برخی از وزیران به عدم تحقق هیچ گونه دستاوردی در این جنگ خبر دادند.

جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی صحنه مشاجره میان «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش و «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت «ملی» این رژیم بر سر اختلاف پیرامون اخراج سربازانی بود که تخلف کرده‌اند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، در این جلسه بن گویر خواهان تغییر تصمیم درباره سربازانی بود که آیین تلمودی را در مسجد جنین به جای آوردند. بن گویر گفت، بخش سیاسی باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم خطاب به بن گویر پاسخ داد که او اشتباه می‌کند و در مورد مسائل اخلاقی و غیر اخلاقی ارتش تصمیم گیرنده اوست. هالوی از بن گویر خواست که او را تهدید نکند.

چند روز پیش ویدئوهایی از سربازان ارتش اشغالگر در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که داخل مسجدی در جنین مراسم یهودی «حانوکا» را جشن گرفته بودند.

منابع محلی فلسطینی گفتند که سربازان اشغالگر هنگام اذان ظهر با کفش‌های خود به مسجدی در جنین یورش بردند، افراد داخل آن را دستگیر کردند و با بلندگوهای مسجد شروع به خواندن سرودهای جشن یهودی حانوکا کردند.

سپس در این جلسه در مورد تلاش برای کشتن «یحیی سنوار»، رئیس حماس در نوار غزه بحث شد و هالوی گفت که آمریکا یک دهه طول کشید تا اسامه بن لادن، سرکرده القاعده را بکشد.

 در اینجا «یاریو لوین»، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی مداخله کرد: «چی؟ به این دلیل است که ما برای بازداشت سنوار ظرف ۱۰ سال وارد جنگ شدیم؟»

سپس الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اظهار داشت که قرار نبود کابینه برای رسیدن به این هدف و کشتن سنوار اینقدر منتظر بماند.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از وخامت روابط دو بخش سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی گزارش داده و اعلام کردند، که با گذشت زمان این روابط بدتر می‌شود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخش نظامی را مسئول شکست خود می‌داند. این شبکه اعلام کرد، روابط سطوح سیاسی و نظامی این رژیم علیرغم آنچه تلاش می‌کنند از طریق رسانه‌ها نشان دهند، اصلا خوب نیست.

رسانه‌های صهیونیستی دودستگی میان دو بخش مذکور را کودتای نظامی به شکلی جدید توصیف کردند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها