نتانیاهو: به جنگ ادامه می‌دهیم

کد خبر: 1263940

نخست وزیر رژیم صهیونیستی:جنگ غزه هزینه‌های سنگینی را از ما می‌گیرد اما چاره و گریزی از آن نیست.

نتانیاهو: به جنگ ادامه می‌دهیم

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی:جنگ غزه هزینه‌های سنگینی را از ما می‌گیرد اما چاره و گریزی از آن نیست.

ما تسلیم هیچ فشار بین المللی نمی شویم و به تنهایی تصمیم می گیریم که جنگ را ادامه دهیم، به بایدن گفتم که تا تحقق پیروزی به جنگ ادامه خواهیم داد و او هم موضع ما را قابل درک دانست.

 نتانیاهو: جنگ با حماس بهای بسیار سنگینی بر ما وارد کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نشست کابینه اذعان کرد که هزینه‌های بسیار سنگینی بر ارتش این رژیم در نبرد با حماس وارد شده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز یکشنبه وعده داد که جنگ در غزه را با وجود «بهای بسیار سنگین» ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» نتانیاهو در جلسه کابینه گفت: « جنگ بهای بسیار سنگینی بر ما تحمیل می کند. با این حال، چاره‌ای جز ادامه جنگ نداریم.»

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که 14 نظامی این رژیم  در درگیری با حماس در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه کشته شدند.

نتانیاهومدعی شد:« ما با تمام قدرت تا پایان، تا پیروزی، ادامه می‌دهیم تا به تمام اهداف خود که  نابودی حماس، بازگشت گروگان هایمان و اطمینان از اینکه غزه دیگر هرگز تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود، دست یابیم.»

با گذشت ۷۹ روز از جنگ در غزه، مقام‌های حماس اعلام کردند  در پی حمله قوای رژیم اسرائیل 92 دانشگاه و مدرسه آسیب دیده است.

از شروع جنگ رژیم اسرائیل با حماس، تاکنون ۳۱۳۰۰۰ واحد مسکونی تخریب یا آسیب دیده است. این حملات منجر به شهدید شدن ۸۲۰۰ کودک در غزه شده است.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) دولت آمریکا حمایت تمام‌قد و بی‌چون و چرای خودش را از عملیات‌های این رژیم در غزه اعلام کرده است.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا  نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اسرائیل از آغاز عملیات طوفان الاقصی  تاکنون بیش از ۸ هزار فلسطینی از جمله حدود ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر را از نوار غزه به اسارت گرفته است.

حملات قوای اسرائیل، غزه را به ویرانه‌ای تبدیل کرده و حدود 2 میلیون نفر در این منطقه پرجمعیت با  کمبود غذا و آب سالم مواجه و آواره شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها