عملیات‌های ضد صهیونیستی جدید یمن/

حمله پهپادی یمن به ایلات و یک کشتی دیگر در دریای سرخ

کد خبر: 1264512

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات‌های جدید ضد رژیم صهیونیستی در پی هشدارهای قبلی خود به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آنها بنادر فلسطین اشغالی است خبر داد.

حمله پهپادی یمن به ایلات و یک کشتی دیگر در دریای سرخ

یمنی‌ها که تاکید کرده‌اند تا زمان توقف تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه و ورود آب و غذا و دارو و ... به این منطقه به عملیات‌های خود ضد مواضع رژیم صهیونیستی ادامه داده و اجازه تردد هیچ کشتی اسرائیلی و نیز کشتی‌های دیگری که به مقصد فلسطین اشغالی در حرکت باشند و برای این رژیم کالا ببرند را نمی‌دهند، شب گذشته از عملیات‌های جدید خود در این زمینه خبر دادند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن بعد از بیش از 3 بار اخطار، کشتی تجاری «ام اس سی یونایتد» را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

وی افزود، این عملیات بعد از آن انجام گرفت که خدمه این کشتی 3 بار اخطار نیروهای مسلح یمن را نادیده گرفتند. نیروهای مسلح یمن مجددا تاکید می‌کنند که خواستار ادامه کشتیرانی آزادانه در دریای سرخ هستند اما عبور همه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، ممنوع است.

یحیی سریع همچنین از هدف قرار دادن منطقه «ام الرشراش» (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی و چند منطقه دیگر با پهپاد توسط نیروهای مسلح یمن خبر داد.

دیروز «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن آمریکایی-صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای یمنی آمادگی کامل دارند و برای همه گزینه‌ها و فرضیه‌های احتمالی آماده‌اند.

العاطفی تصریح کرد، ما هرگز جنگ‌طلب نیستیم و از اهمیت حمل و نقل دریایی در دریای سرخ و باب‌المندب به خوبی آگاهیم. بنابراین تاکید می‌کنیم همه کشتی‌های جهان در این مناطق امنیت دارند و ما به امنیت کشتیرانی بین‌المللی احترام می‌گذاریم و همه کشتی‌ها در امان خواهند بود؛ مگر کشتی‌هایی که نیروهای مسلح یمن تعیین کرده است. (کشتی‌های اسرائیلی و همه کشتی‌هایی که به مقصد فلسطین اشغالی در حرکت هستند و برای صهیونیست‌ها کالا حمل می‌کنند).

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها