قسام: با انفجار میدان مین، ۱۵ نظامی را به هلاکت رساندیم

کد خبر: 1265710

گردان‌های قسام اعلام کرد که با انفجار یک میدان مین در شرق شهرک تفاح در شهر غزه ۱۵ تکاور صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

قسام: با انفجار میدان مین، ۱۵ نظامی را به هلاکت رساندیم

گردان‌های قسام اعلام کرد که با انفجار یک میدان مین در شرق شهرک تفاح در شهر غزه ۱۵ تکاور صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام اعلام کرد که پس از ورود نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به موضع نظامی «الخلیل» در شرق شهرک التفاح در شهر غزه میدان مین این منطقه را به روی نظامیان صهیونیست منفجر کرده و ۱۵ تن از این نظامیان را به هلاکت رسانده است.

گردان‌های قسام تاکید کرد که پس از اجرای این عملیات خودروهای آمبولانس و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به سرعت به محل عملیات آمده‌اند تا نظامیان صهیونیست کشته‌شده و زخمی‌شده را منتقل کنند.

علاوه بر این گردان‌های قسام نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک تفاح شهر غزه موشک‌باران کرد.

مبارزان گردان‌های قسام توانستند تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی از ساختمان‌های شهرک تفاح شهر غزه سنگر گرفته بودند با گلوله ضدسنگر «تی بی جی» هدف قرار بدهند و پس از درگیری با این نظامیان، آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که در ۴۸ ساعت گذشته موفق شده ۲۶ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک‌های الدرج و التفاح شهر غزه هدف قرار بدهد.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشروی شرق اردوگاه البریج هدف قرار داده است.

یک تانک و یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس با گلوله‌های «تاندوم» و «آر پی جی» در محورهای پیشروی التفاح و الدرج شرق شهر غزه هدف قرار داده شد./مهر

گردان‌های قسام دهانه ۲ تونل را به روی صهیونیست‌ها منفجر کرد

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها دهانه ۲ تونل را به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ضمن انفجار دهانه یکی از تونل‌های مقاومت در جبل الریس در شرق شهرک تفاح شهر غزه به روی نظامیان صهیونیست، این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

علاوه بر این، دهانه بمب‌گذاری شده تونلی دیگر در منطقه القراره واقع در شمال شهر خان‌یونس و یک خانه بمب‌گذاری شده در همین منطقه که نظامیان صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند نیز از سوی گردان‌های قسام به روی نظامیان دشمن منفجر شد و به هلاکت یا زخمی‌شدن نظامیان صهیونیست انجامید.

همچنین گردان‌های قسام یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه القراره با موشک «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داد.

علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند ۳ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه القراره با بمب ضدنفر هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

تک تیراندازان گردان‌های قسام نیز موفق شدند که یک نظامی صهیونیست را در شرق اردوگاه البریج هدف قرار داده و به هلاکت برسانند.

یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با موشک «یاسین ۱۰۵» از سوی گردان‌های قسام هدف گرفته شد.

علاوه بر این ۵ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شهرک تفاح شهر غزه از سوی مبارزان قسام هدف قرار داده شد.

گردان‌های قسام تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهرک تفاح را نیز با موشک «تاندوم» و بمب‌های ضدنفر هدف قرار داده و شماری از آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که جنگ‌افزارها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه پیشروی شرق اردوگاه البریج با موشک «بدر ۱» هدف قرار داده است.

علاوه بر این یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در محور پیشروی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قدس با موشک «تاندوم» هدف گرفته شد.

همچنین گردان‌های قدس ۲ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در محور تفاح در شرق شهر غزه با «آر پی جی» هدف گرفتند.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی نیز اعلام کرد که یگان پدافندی این گردان‌ها یک بالگرد آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق غزه با موشک «سام ۷» هدف قرار داده است.

تیپ ناصر صلاح الدین نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها