حملات بدون وقفه مقاومت عراق به ۳ پایگاه آمریکا در سوریه

کد خبر: 1265862

مقاومت عراق که طی چند روز اخیر حملات خود به مواضع واشنگتن در منطقه را به شدت تشدید کرده است، از حمله به سه پایگاه دیگر آمریکا در سوریه خبر داد.

حملات بدون وقفه مقاومت عراق به ۳ پایگاه آمریکا در سوریه

مقاومت عراق بعد از ظهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه رویکرد خود برای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه، مجاهدین مقاومت اسلامی عراق با استفاده از پهپاد به پایگاه اشغالگران در الشدادی سوریه حمله کردند.

طبق گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی عراق بلافاصله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که پایگاه «الرمیلان» و «المالکیه» آمریکا در سوریه را نیز با راکت هدف قرار داده است.

مقاومت عراق همچنین در این بیانیه تاکید کرد: به هدف قرار دادن مواضع دشمن ادامه می‌دهیم.

مقاومت اسلامی عراق از صبح امروز پایگاه‌های «عین الاسد» و «حریر» در عراق و پایگاه‌های اشغالگران آمریکا در روستای «الخضراء»، «الشدادی»، «الرمیلان» و «المالکیه» در عمق خاک سوریه را هدف حملات بی‌امان خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در چند روز اخیر حملات خود به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه را تشدید کرده و حملات متعددی را به پایگاه‌های آن به ویژه در سوریه انجام داده‌ است.

پنتاگون پیشتر اعلام کرده بود: نیروهای آمریکایی از ۱۷ اکتبر هدف بیش از ۱۰۰ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند که منجر به زخمی شدن ۶۲ سرباز آمریکایی شده‌ است.

مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها