اعتراف شبکه صهیونیستی درباره گنبد آهنین

کد خبر: 1266970

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه‌های پدافندی پیشرفته ارتش این رژیم قادر به دفع حملات موشکی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی نیستند.

اعتراف شبکه صهیونیستی درباره گنبد آهنین

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه‌های پدافندی پیشرفته ارتش این رژیم قادر به دفع حملات موشکی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی نیستند.
شبکه 12 رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ارزیابی‌های ارتش حاکی از آن است که حزب‌الله در حملاتش از موشک‌های «کورنت EM» با برد هشت تا ۱۰ کیلومتر استفاده کرده است.

این شبکه اعلام کرد که سامانه‌های پر سر و صدای «گنبد آهنین» به دلیل شکل خط حرکت این موشک‌ها، قادر به مقابله نیستند؛ چراکه خط حرکت آنها مستقیم است نه قوس دار.

این شبکه همچنین گزارش داد: «کورنت EM» ساخت روسیه است و تفاوت آن با کورنت معمولی در برد آن است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

استفاده حزب الله از موشکی که گنبد آهنین در برابرش ناتوان است

رسانه های رژیم صهیونیستی از موشک جدیدی که حزب الله علیه این رژیم استفاده کرده است، پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک موشک‌هایی به نزدیکی شهرک المناره در اصبع الجلیل در مرز با لبنان خبر دادند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از شلیک چند موشک از لبنان به سمت مناطق واقع میان یفتاح و المناره در الجلیل علیا خبر داد.

این رسانه صهیونیست همچنین از استفاده حزب الله از موشک‌های کورنیت EM علیه پایگاه مهم و راهبردی این رژیم پرده برداشت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: برآوردهای داخل ارتش این است که حزب الله از موشک کورنیت EM که برد آن هشت تا کیلومتر است استفاده کرده است. گنبد آهنین نمی‌تواند با این موشک‌ها مقابله کند و علت آن مسیر مستقیمی است که طی می‌کند و به شکل منحنی حرکت نمی‌کند. این موشک ساخت روسیه است و تفاوت آن با کورنیت عادی برد آن است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها