حمدان: انتقام خون العاروری آزادسازی قدس است

کد خبر: 1267044

نماینده جنبش حماس در لبنان اعلام کرد ترور شهید العاروری هرگز مقاومت و داشته‌های آن را متزلزل نخواهد کرد چرا که مقاومت چیزهای زیادی در چنته دارد و با حماسه‌های خود باعث شد صهیونیستها بدون محقق کردن هیچیک از اهداف خود شمال غزه را ترک کنند.

حمدان: انتقام خون العاروری آزادسازی قدس است

نماینده جنبش حماس در لبنان  اعلام کرد ترور شهید العاروری  هرگز مقاومت و داشته‌های آن را متزلزل نخواهد کرد چرا که  مقاومت چیزهای زیادی در چنته دارد  و با حماسه‌های خود باعث شد صهیونیستها بدون محقق کردن هیچیک از اهداف خود شمال غزه را ترک کنند.

اسامه حمدان، تاکید کرد اسطوره  شکست ناپذیری ارتش رژیم اشغالگر در برابر رشادت های مقاومت در هم شکست و فرو ریخت و نظامیان اشغالگر بدون هیچ دستاوردی در حال ترک مناطق نوار غزه هستند.

حمدان افزود: دشمن صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد به هیچ قانون و منشوری احترام نمی گذارد و امنیت و حاکمیت هیچ کشوری را به رسمیت نمی شناسد.

این مقام حماس تاکید کرد: ما از دشمن انتقام خواهیم گرفت و انتقام بزرگ ما  در واقع آزادسازی قدس و محور این دشمن و بازگشت مردم ما به شهرها و روستاهایشان خواهد بود. دشمن صهیونیست در واکنش به ترور العاروری پاسخی از ما دریافت خواهد کرد که متوجه شود اقدام به  ترور، مقاومت را تضعیف نخواهد کرد.

نماینده جنبش حماس در لبنان در ادامه سخنان خود تصریح کرد شمار شهدای فلسطینی در نوار غزه از 7 اکتبر  تا کنون به  22920 نفر و تعداد شهدای کرانه باختری به 321 نفر رسیده است. در همین حال شمار افرادی که در نوار غزه زیر آوار مانده اند بیش از 7000 نفر برآورد شده است. این در حالی است که  اشغالگران اسرائیلی و نازیست  70 درصد از زیرساخت های شهری غزه ر با هدف آواره کردن مردم  این منطقه را ویران کرده اند.

اسامه حمدان تاکید کرد  30 بیمارستان در نوار غزه به دلیل حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی از خدمت رسانی خارج شده اند و تنها  تنها 650 نفر از  6000  نفری که  برای درمان نیازمند  اعزام به خارج بوده اند، توانسته اند نوار غزه را ترک کنند.

نماینده حماس تصریح کرد تاکنون 109 خبرنگار به دست اشغالگران  اسرائیلی به شهادت رسیده اند و این اقدام به معنای اثبات نادرست بودن روایت صهیونیستها و تلاش این رژیم برای کشتن حقیقت است.

اسامه حمدان خاطر نشان کرد دشمن صهیونیست خانه هایی را که افراد غیرنظامی و بیگناه در آن اسکان دارند به آتش می کشند که آخرین نمونه آن کشتار خانواده ابوعلبه در صبح امروز بود.

این مقام حماس از تخریب بیش از  200 اثر باستانی و میراث فرهنگی به دست صهیونیستها از میان 325 اثر  ثبت شده در نوار غزه خبر داد و تاکید کرد مقاومت همچنان قرص و محکم  به سرزمین خود چسبیده است و موشک های آن همچنان روزانه قلب رژیم صهیونیستی را نشانه می رود.

وی گفت: مقاومت چیزهای زیادی در چنته دارد و این در حالی است که دشمن از منطقه شمالی نوار غزه عقب نشینی کرده  و  نیروهایش تنها در حومه غربی آن باقی مانده اند. در همین حال نیروهای مقاومت همچنان در مواضع خود در شمال غزه  مستقر هستند و اشغالگران بدون  اینکه بتوانند اهداف خود را محقق کنند و حتی یکی اسیر را آزاد کنند؛ منطقه را ترک کردند.دشمن نتوانسته است و نخواهد توانست  ملت ما را  کوچ دهد و آواره سازد.

حمدان با هشدار درباره طرحهای آواره کردن ملت فلسطین تاکید کرد  مهاجرت داوطلبانه مردم فلسطین، شعار ساده لوحانه ای است که افراط گرایان نازییست و صهیونیست آن را تکرار می کنند و نشان دهنده طرحها و برنامه های آنان است. این پروژه هرگز محقق نخواهد شد چرا که ما مالک اصلی سرزمین فلسطین هستیم و در آنجا خواهیم ماند و صهیونیستها هستند که از این سرزمین کوچ خواهند کرد. کسانی که باید سرزمین فلسطین را ترک  کنند و به جایی که از همانجا آمده اند باز گردند، در واقع همان شهرک نشینان اشغالگر هستند در حالیکه سرزمین ما فقط متعلق به فلسطینیان است و برای آنها باقی خواهد ماند. بنابراین تمامی طرحها و  ایده هایی که در مورد مدیریت غزه  تحت نظارت «ارتش» رژیم اشغالگر منتشر می شود،  محکوم به شکست خواهد بود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها