ارتش یمن: یک کشتی آمریکایی را هدف قرار دادیم

کد خبر: 1267693

ارتش یمن در اولین پاسخ به تجاوزات دریایی آمریکا، از هدف قرار دادن یک کشتی آمریکایی با موشک بالستیک و پهپاد خبر داد.

 ارتش یمن: یک کشتی آمریکایی را هدف قرار دادیم

ارتش یمن در اولین پاسخ به تجاوزات دریایی آمریکا، از هدف قرار دادن یک کشتی آمریکایی با موشک بالستیک و پهپاد خبر داد.

 «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، نیروهای مسلح یمن، یک کشتی آمریکایی را که به حمایت از رژیم صهیونیستی می پرداخت، با تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار دادند.

وی افزود این کشتی آمریکایی طی عملیات مشترک نیروی دریایی و یگان موشکی و پهپادی ارتش یمن هدف قرار گرفت و این اولین پاسخ به تجاوز اخیر دشمن آمریکایی به نیروی دریایی ما است.

ارتش یمن: فقط از تردد کشتی‌های اسرائیلی مرتبط با اسرائیل جلوگیری خواهیم کرد

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد نیروهای مسلح یمن هرگز در مقابله مناسب با تمام تهدیدهای دشمنان در چارچوب حق دفاع مشروع از کشور و ملتمان و امت اسلام تردید نخواهند کرد.

سریع گفت : ما همچنان به جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به مقصد فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، تا زمان توقف تجاوزات و رفع محاصره برادرانمان در نوار غزه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما بار دیگر بر ادامه حرکت کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب به تمام مقاصد به جز بنادر فلسطین اشغالی تاکید می‌کنیم.

شبکه الجزیره قطر بامداد امروز چهارشنبه به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد که یک کشتی در دریای سرخ هدف حمله قرار  گرفته است.

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) گفته یمنی‌ها با استفاده از پهپادهای مسلح، موشک‌های کروز ضدکشتی و موشک‌های بالیستیک ضدکشتی حملات پیچیده‌ای در دریای سرخ انجام دادند./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها