واکنش وزیر خارجه انگلیس به حملات موشکی دوشنبه شب سپاه

کد خبر: 1269025

وزیر خارجه انگلیس دیوید کامرون حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع موساد در اربیل را محکوم کرد.

واکنش وزیر خارجه انگلیس به حملات موشکی دوشنبه شب سپاه

وزیر خارجه انگلیس دیوید کامرون امروز سه‌شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس حملات موشکی دوشنبه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع موساد در اربیل را محکوم کرد.

او در این پیام، عملیات ضد تروریستی ایران را «اقدامات بی‌دلیل و غیرموجه» خواند که «حاکمیت و تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند».

پیش‌تر، دولت فرانسه هم در بیانیه‌ایی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع موساد در اربیل عراق را محکوم کرد.

 چند فروند از موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه همزمان تروریست‌های موساد و داعش را در اربیل و ادلب منهدم کردند.

سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره سه خود درباره جزئیات این حمله توضیح داد مقری که در اربیل هدف قرار گرفت، یک مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و بخصوص علیه ایران بوده است. سپاه همچنین اعلام کرد این حمله «در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت» انجام شد.

به گزارش فارس، در این عملیات‌ها که با شلیک ۲۴ موشک بالستیک انجام شد، چهار نفر از مسئولان ارشد موساد و چند فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسیدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی اقدام نظامی در اربیل و ادلب را دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت ایران خواند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها