تصویب ساخت ۳۰۰۰ واحد صهیونیست‌نشین دیگر از سوی اسرائیل

کد خبر: 1279090

رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ علیه نوار غزه طرح ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد صهیونیست‌نشین جدید را به تصویب رساند.

تصویب ساخت ۳۰۰۰ واحد صهیونیست‌نشین دیگر از سوی اسرائیل

رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ علیه نوار غزه طرح ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد صهیونیست‌نشین جدید را به تصویب رساند.

به نقل از آی ۲۴، همزمان با حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، طرح ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد صهیونیست‌نشین دیگر از سوی این رژیم به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، این واحدهای صهیونیست‌نشین جدید در شهرک‌های صهیونیستی «معالیه ادومیم»، «افرات» و «کیدار» واقع در سرزمین‌های اشغالی ساخته خواهند شد.

بنا بر جزییات این مصوبه، ۲۰۵۲ واحد صهیونیست‌نشین در شهرک صهیونیستی معالیه ادومیم، ۶۹۴ واحد صهیونیست‌نشین در شهرک صهیونیستی افرات و ۳۳۰ واحد صهیونیست‌نشین دیگر نیز در شهرک صهیونیستی کیدار بنا خواهد شد.

بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سال گذشته ساخت ساخت ۱۸۵۱۵ واحد در یهودا و السامره (نام عبری کرانه باختری) به تصویب رسید که بیش‌ترین تعداد واحد در یک سال به شمار می‌آید.

یورش نظامیان صهیونیست به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

یورش نظامیان صهیونیست به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی باز هم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند و چند فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان ارتش این رژیم باز هم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر این اساس شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطینیان در برابر این یورش بود.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که در جریان این یورش، نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان آتش گشوده‌اند و در نتیجه ۴ فلسطینی به ضربه گلوله این نظامیان زخمی شده‌اند.

همچنین نظامیان صهیونیست به اردوگاه «الدهیشه» در جنوب بیت لحم واقع در کرانه باختری نیز یورش بردند و با مقاومت ساکنان منطقه مواجه شدند. در نتیجه درگیری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در این منطقه نیز ۲ فلسطینی ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

در منطقه «السهل» در حومه منطقه «شویکه» در شمال طولکرم واقع در کرانه باختری نیز نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به سوی کشاورزان فلسطینی تیراندازی کردند.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی تشدید شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها