حمله‌های پیاپی حزب‌الله به نظامیان و مرکزهای نظامی رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1279968

حزب‌الله لبنان طی چند حمله، نظامیان و استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

حمله‌های پیاپی حزب‌الله به نظامیان و مرکزهای نظامی رژیم صهیونیستی

به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و استحکامات ارتش رژیم صهیوینستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در مرز میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این پهپاد را ناگزیر به بازگشت به سرزمین‌های اشغالی کرده‌اند.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز دوشنبه یازدهم مارس ۲۰۲۴ استحکامات دشمن در خربه ماعر و تجمع نظامیان دشمن در اطراف آن را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند و به آن‌ها آسیب زدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز دوشنبه یازدهم مارس ۲۰۲۴ گروهی از نظامیان دشمن اسرائیلی را هنگام نصب تجهیزات جاسوسی جدید در موضع المرج با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های «مروحین» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خبر داد.

همچنین اطراف شهرک «عیتا الشعب» از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها