کیم جونگ اون: زمان آماده‌شدن برای جنگ است

کد خبر: 1284721

رهبر کره شمالی بامداد پنجشنبه گفت که وضعیت ناپایدار ژئوپلتیکی در اطراف این کشور بدان معناست که اکنون باید بیشتر از هر زمان دیگری برای جنگ آماده باشند.

کیم جونگ اون: زمان آماده‌شدن برای جنگ است

 «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بامداد پنجشنبه هشدار داد که زمان آماده‌شدن این کشور برای جنگ فرا رسیده است.کیم طی اظهاراتی حین بازدید از دانشکده نظامی-سیاسی «کیم جونگ-ایل» گفت که  وضعیت ناپایدار ژئوپلتیکی در اطراف این کشور بدان معناست که اکنون باید بیشتر از هر زمان دیگری برای جنگ آماده باشند

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، وی وعده داد که در صورت انتخاب تقابل نظامی با کره شمالی توسط کشورهای دیگر، تمام ابزارها را برای وارد کردن «ضربه مرگبار» بدون تردید به دشمن بسیج کند.

طبق این گزارش، رهبر کره شمالی با بیان اینکه اکنون زمان آن است که بیش از هر زمان دیگری برای جنگ آماده باشند، توضیح داد که پیونگ‌یانگ باید محکم‌تر و کامل‌تر برای جنگی آماده شود که باید بدون شکست پیروز شود، نه فقط برای یک جنگ احتمالی.

کیم همچنین به دانشگاه مذکور دستور داد تا استعدادهای نظامی جدیدی را پرورش دهد که کاملاً به کمیته مرکزی حزب وفادار هستند و قادر به غلبه بر دشمن با «برتری ایدئولوژیک، ذهنی، مبارزاتی، اخلاقی و تاکتیکی» هستند./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها