روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد

کد خبر: 1285953

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین همچنان درمحورهای مختلف نظامیان خود را از دست می دهد.

روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد

به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از افزایش تلفات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۰ نظامی خود را از دست داده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش اوکراین علاوه بر این یک خودروی زرهی و چهار خودرو دیگر را در درگیری در مسیر دونتسک از دست داد.

بنا به این بیانیه، در درگیری درمحور آودیوکا، بیش از ۳۸۰ نظامی دیگر اوکراینی کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه طی شبانه روز گذشته ۶ موشک طوفان سایه و ۱۵۵ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اخیراً در گزارشی اعلام کرد که از آغاز عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین، کی یف بیش از ۴۴۴ هزار نظامی را از دست داده است.

اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند

میزان اعتماد عمومی به آمریکا در میان مردم اوکراین به دلیل بدعهدی این کشور رو به کاهش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نشریه وال استریت ژورنال به نقل از مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که عدم تعهد آمریکا به وعده هایش برای دفاع از اوکراین، موجب ناامیدی فزاینده ای در میان اوکراینی ها نسبت به آمریکا شده است.

«ولادیمیر دوبوویک» مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا در مقاله ای برای وال استریت ژورنال نوشت که اقدام سریع آمریکا و متحدانش در ناتو برای کمک به رژیم صهیونیستی در برابر حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران، کاملاً در تضاد با بی میلی آشکار آنها برای تقویت دفاع هوایی اوکراین در بحبوحه درگیری با روسیه است.

مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که واشنگتن نقش کلیدی در دو سال اول جنگ داشت، اما اکنون کندی قابل توجهی در کنگره آمریکا برای تصویب کمک به اوکراین مشاهده می شود.

دوبوویک گفت که غرب به جای کمک به اوکراین برای ایجاد شبکه‌های دفاع هوایی، مجموعه‌ای از تجهیزات را در اختیار این کشور قرار داده است که با تشدید بمباران هوایی مسکو، ذخایر آن هم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها