تظاهرات معترضان ژاپنی علیه جنایات صهیونیست‌ها

کد خبر: 1288127

در ادامه اعتراضات جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، معترضان در شهر «ناگویا» ژاپن در حمایت از فلسطینیان تظاهرات برپا کردند.

تظاهرات معترضان ژاپنی علیه جنایات صهیونیست‌ها

جمعیت زیادی از معترضان امروز (یکشنبه) با به دست گرفتن پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم فلسطین و همچنین با حمل پرچم فلسطینیان خواستار توقف نسل‌کشی در غزه و فلسطین آزاد شدند.

خشم جامعه بین‌الملل در هفته‌های اخیر از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در حالی تشدید شده است که نیروهای دفاع مدنی غزه در جریان جستجوهای انجام گرفته برای گورهای دسته‌جمعی در نزدیکی بیمارستانی در جنوب نوار غزه، از کشف ۳۹۲ جسد در اطراف این بیمارستان خبر داده و عنوان کردند، برخی از اجساد هنوز هم لباس جراحی به تن دارند.

در همین راستا، اعتراضات دانشجویان دانشگاههای برجسته ایالات متحده آمریکا در هفته‌های اخیر با برپایی چادرهایی در محوطه‌های دانشگاهها تشدید شده است.فعالان معترض با برپایی تحصن‌ها و برپایی تظاهرات‌ پرحاشیه خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ اسرائیل با حماس و همچنین قطع روابط دانشگاه‌ها با رژیم صهیونیستی و شرکت‌هایی شده‌اند که از جنگ غزه سود می‌برند.دانشجویان کشورهای اروپایی همچون آلمان، یونان و فرانسه نیز در روزهای اخیر با دانشجویان آمریکایی در حمایت از غزه و فلسطینیان ابراز همبستگی کرده‌اند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها