حمله موشکی گسترده حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی

کد خبر: 1288503

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پایگاه اسرائیلی «خربه ماعر» و مواضع توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف حمله موشکی سنگین قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

حمله موشکی گسترده حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پایگاه اسرائیلی «خربه ماعر» و مواضع توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف حمله موشکی سنگین قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است./تسنیم

حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با موشک و توپخانه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی زیر آتش گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله سنگین به پایگاه خربه ماعر و مواضع توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت ۵ عصر امروز به وقت محلی روز دوشنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۴، آتش سنگینی روی پایگاه نظامی خربه ماعر و مواضع توپخانه و محل استقرار نظامیان دشمن و جنگ افزارهای آنها ریخت و با موشک و توپخانه آنها را هدف قرار داد.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات به شمال فلسطین اشغالی متوقف نمی شود.

این منابع بیان کردند که از صبح امروز تاکنون حداقل ۴۰ موشک از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. همچنین موشکهای ضدزره نیز شلیک شده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک سه موشک ضدزره از سوی حزب الله لبنان به شهرک المطله خبر دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در این شهرک هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آنها وارد کرده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای جنوب لبنان و منازل که آخرین آن در شهرک الخیام بود، مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست در شهرک المطله هدف قرار گرفته است.

این درحالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک طیرحرفا در جنوب لبنان را بمباران کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها