آوارگی مجدد ۳۶۰ هزار فلسطینی از رفح

کد خبر: 1290920

آژانس آنروا روز دوشنبه با بیان اینکه سطح جدیدی از ناامیدی در غزه در برابر چشمان جهانیان آشکار می‌شود، گفت که بمباران و دستور تخلیه در شمال غزه منجر به آوارگی و ترس بیشتر در میان هزاران خانواده شد.

آوارگی مجدد ۳۶۰ هزار فلسطینی از رفح

 آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی در نوار غزه امروز (دوشنبه) خبر داد که از زمان صدور اولین دستور تخلیه شهر «رفح» توسط ارتش رژیم صهیونیستی در یک هفته پیش، حدود حدود ۳۶۰ هزار نفر از این شهر گریخته‌اند.آنروا در بیانیه‌ای گفت: «بمباران و دستور تخلیه در شمال نوار غزه منجر به آوارگی و ترس بیشتر در میان هزاران خانواده شده است. خانواده‌ها و کودکان در جستجوی سرپناه و امنیت به مدارس آنروا در خان‌یونس باز می‌گردند».

شبکه «الجزیره» به نقل از این آژانس گزارش داد: «محدود کردن دسترسی به کمک‌ها در غزه برای کسانی که از بمباران‌های مداوم و ناامنی غذایی رنج می‌برند، یک مسئله مرگ و زندگی است».

آنروا با بیان اینکه سطح جدیدی از ناامیدی در غزه در برابر چشمان جهانیان آشکار می‌شود، افزود: «ما برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه نیازمند عبور فوری و سریع هستیم».این در حالی است که پیش از این، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در ادامه انفعال آزاردهنده خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، به درخواست لفظی برای توقف جنگ در غزه اکتفا کرد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها