تظاهرات شهرک‌نشینان برای برکناری «نتانیاهو»

کد خبر: 1291806

شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز تظاهراتی اعتراضی را در تل‌آویو برگزار کردند و خواهان برکناری کابینه کنونی رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرات شهرک‌نشینان برای برکناری «نتانیاهو»

به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی باز هم شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

بر این اساس شهرک‌نشینان صهیونیست تظاهراتی اعتراضی را در تل‌آویو برگزار کردند.

این شهرک‌نشینان معترض در تظاهرات خود خواهان برکناری نتانیاهو و کابینه وی، اجرای انتخابات زودهنگام و دستیابی به توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها