حزب الله لبنان ۲ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد

کد خبر: 1293205

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

حزب الله لبنان ۲ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز شنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگانش بعد از رصد، یک دستگاه تانک ارتش رژیم اسرائیل را که در سایت نظامی «المرج» موضع گرفته بود، با موشک هدایت شونده ضدتانک هدف قرار دادند و موشک مستقیما به هدف خود اصابت کرده که در اثر آن، خدمه آن کشته یا زخمی شد‌ه‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در دومین بیانیه خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه اهدافی را در پادگان «زرعیت» با موشک هدایت شونده  هدف قرار دادند و موشک مستقیما به هدف اصابت کرد.

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از نوار غزه و نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان لبنانی، طی یک ماه گذشته عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده که با تلفات جانی و مادی سنگینی برای صهیونیست‌ها همراه بوده و همچنان ادامه دارد./تسنیم

شکار تانک «مرکاوا» صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و پس از رصد تحرکات دشمن در پایگاه «المرج»، یک تانک مرکاوا را رصد کردند که تعدادی نظامی دشمن در داخل آن مستقر شده بودند.

در این بیانیه اعلام شده است: مجاهدان مقاومت اسلامی با انجام یک کمین این تانک را که درحال حرکت بود، هدف قرار دادند.

حزب‌الله در ادامه از انهدام این تانک و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها