فرار «نفتالی بنت» به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت

کد خبر: 1293476

منابع رسانه‌ای عصر امروز (یکشنبه) از فرار نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت فلسطین خبر دادند.

فرار «نفتالی بنت» به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت

منابع رسانه‌ای عصر امروز (یکشنبه) از فرار نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی همزمان با موشک باران تل‌آویو توسط گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس به پناهگاه فرار کرد.

بنت در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: حماس به تازگی موشک هایی را به سمت تل‌آویو و مرکز اسرائیل شلیک کرد، مانند بسیاری دیگر، من با خانواده‌ام در اتاق امنی هستم که برای خانه ما در شهر رعانا تعیین شده است.

وی افزود: همین الان صدای ۲ موشک را شنیدم که توسط سامانه گنبد آهنین اسرائیل رهگیری شد. تصور کنید در پناهگاهی با فرزندانتان منتظر موشک‌هایی هستید که برای کشتن شما شلیک می‌شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادیم.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: حدود ۱۲ موشک از رفح و از موضعی در نزدیکی استقرار نظامیان ما به تل‌آویو پرتاب شد.

این موشک‌ها در حالی از داخل نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن قابلیت‌های موشکی مقاومت فلسطین در این باریکه است.

این حمله موشکی همچنین نشان می‌دهد که باوجود گذشت ۲۳۳ روز از حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، اما مقاومت همچنان با قوت در حال وارد کردن ضربات به صهیونیست‌ها است.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها