تلفات اعلامی ارتش اسرائیل به 635 کشته رسید

کد خبر: 1293499

ارتش اسرائیل که در اعلام تلفات خود در جنگ غزه، به شدت سیاست سانسور را در پیش گرفته است، امروز خبر داد 635 نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

تلفات اعلامی ارتش اسرائیل به 635 کشته رسید

ارتش اسرائیل امروز یکشنبه به هلاکت دو نفر دیگر از نظامیان خود در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه اعتراف کرد.شبکه خبری روسیا الیوم، ضمن نقل بیانیه ارتش اسرائیل گزارش داد، یکی از این افراد، «بزالل زوی کوواکس» (20 ساله) بوده است. وی یکی از سربازان گردان «نتزاه یهودا» بود.این گردان در سال ۱۹۹۹ و به منظور سربازگیری از جوانان یهودی با اعتقادات مذهبی افراطی ارتدوکس و دیگر نیروهای  مذهبی در ارتش اسرائیل ایجاد شد.این سرباز صهیونیست در جریان درگیریهای چهارشنبه گذشته در غزه به شدت زخمی شده بود و در پی شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

دومین سرباز هم «سحر سودای» (20 ساله) از صهیونیستها ساکن در تل‌آویو بوده است. وی یکی از نیروهای حاضر در تیپ «گیواتی» بود که در جریان درگیریهای شمال غزه به هلاکت رسیده است.ارتش اسرائیل که معمولا در اعلام تعداد تلفات خود به شدت سانسور می‌کند، امروز خبر داد که از آغاز جنگ غزه، 635 افسر و سرباز کشته شده‌اند که 283 نفر از آنان، با آغاز عملیات زمینی در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

بنا بر تلفات اعلامی صهیونیستها، سه هزار و 601 نظامی هم زخمی شده‌اند که وضعیت 556 نفر از آنان به شدت وخیم است.این در حالی است که ارتش اسرائیل برای دویست و سی و سومین روز متوالی، به جنگ علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد. در جریان این جنگ، حدود 36 هزار فلسطینی هم به شهادت رسیده‌اند..فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها