کشف رابطه رامبو سینمایی با رامبو واقعی! + عکس

کد خبر: 489369

باگذشت بیش از سه هفته از رها کردن تفنگداران امریکایی، هنوز تصاویر حقارت آمیز آنها در برابر نیروهای ایرانی در شبکه های اجتماعی پربیننده است و به سخره گرفتن ادعاهای پوشالی ارتش امریکا تبدیل به ماجرایی فراگیر به ویژه در میان جوانان کشورهای عربی شده است.

کشف رابطه رامبو سینمایی با رامبو واقعی! + عکس
شبکه خبر: مقایسه قدرت ارتش امریکا در سینما با زبونی آنها در برابر ایرانیان، تبدیل به موضوعی فراگیر در شبکه های اجتماعی شده و جوانان کشورهای مختلف، به ویژه اعرابی که از انفعال و رفتار حقارت بار مقاماتشان خسته و خشمگین اند، با طراحی کاریکاتور یا تصاویر گرافیکی، اشتیاق و خوشنودی خود را از تحقیر ارتش پرادعای امریکا بروز می دهند.

به عنوان مثال، تصویری که نخستین بار در یکی از صفحات عربی شبکه العالم منتشر شد، در عرض چند ساعت صدها هزار بازدید کننده یافت و در هزاران صفحه بازنشر داده شد. در این تصویر، عکسی از رامبو، قهرمان هالیوودی ارتش امریکا در فیلم اولین خون در کنار عکس ده تفنگدار واقعی نیروی دریایی امریکا که در برابر رزمندگان ایرانی زانو زده و تسلیم شده اند، دیده می شود. این عکس در 5 ساعت نخست پس از انتشار، بیشتر از 500 هزار بازدید کننده داشت و هزاران مخاطب از کشورهای عربی برای آن کامنت گذاشتند تا در حلاوت اقدام غرورانگیز سپاه سهیم شوند.

رامبو واقعی

تعدادی از کامنت های جوانان عربی: * تمام فیلم های آمریکایی عبارت است از یک قهرمانی که از زیادی عضلات گویی که بدنش متورم شده است و در هرگونه درگیری جان سالم به در می برد؛ این قهرمان با یک هفت تیر با یک ارتش مقابله می کند! و حتما باید یک دختر بلوند احمق نیز در فیلم باشد تا قهرمان آمریکایی او را نجات دهد. * ایران سربازان آمریکایی را خوار و ذلیل کرد. عربها به دست عربهای خائن از پشت خنجر خوردند... این اعراب مرتجع هستند که کشورهای عربی را به این وضعیت رساندند. * امریکایی ها در همه چیزخارق العاده هستند. اما در کجا؟ در سینما! تاریخ گواه است هنگامی که شهروندان سفید پوست با مردان سرخپوست (ساکنان اصلی آمریکا) دیدار می کردند، لرزه بر اندامشان می افتاد تا جایی که سرخپوستها را به اشباح تشبیه می کردند. *آمریکا از زمان شکل گیری تاکنون، در هیچ جنگی پیروز نشده است. بلکه یا مانند جنگ جهانی از شرایط بهره برداری می کرد و یا اینکه مانند جنگهای ویتنام، سومالی، افغانستان، لبنان و عراق با شکست مواجه شد. آنها هیچ وقت پیروز نشده اند، بلکه از اوضاع به نفع خود سوء استفاده می کنند. * ما آمریکا را بهتر از خودش می شناسیم، هیچ عملیات قهرمانی در تاریخ به ثبت نرسانده، بلکه تاریخش آکنده از خیانت و مکر و حیله است؛ اما فرزندان علی بن ابیطالب شجاعت خود را از رهبر خود الهام می گیرند... به آنها عشق می ورزیم و به آنها احترام می گذاریم؛ به هر شیعی غیوری.

* روزنامه الایام الجزایر: سپاه ایران سربازان قویترین ارتش جهان را وادار به تعظیم کرد.

الایام

* البوابه مراکش: تعظیم تفنگداران دریایی امریکا مقابل پاسداران ایران

تعظیم امریکا

امریکا از ایران عذرخواهی کرد

عذرخواهی امریکا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها