ایران الهام بخش نیروهای مقاومت در منطقه است

کد خبر: 491474

نماینده پارلمان لبنان در مصاحبه‌ای گفت که شعاع‌های انقلاب ایران باعث ایجاد نیروهای مقاومت و نیروهای بازدارنده در منطقه گردید و به نیروهای مقاومتی که در حال مقابله با اشغالگران اسرائیلی هستند، الهام بخشید.

خبرگزاری ایسنا: امیل رحمه نماینده پارلمان لبنان در مصاحبه‌ای به بررسی تاثیرات انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه پرداخت.
وی در این مصاحبه گفت: انقلابی که امام خمینی آن را رهبری کرد، ایران را به دولتی بزرگ نه در منطقه بلکه در جهان تبدیل کرد و این موضوع به خوبی در مذاکرات ایران و گروه 1+5 نمود پیدا کرد و این موضوع همچنین در سفرهای اخیر رئیس جمهور روحانی به ایتالیا و فرانسه کاملا مشهود بود و ایران به یک میعادگاه سیاسی و اقتصادی برای تمامی جهانیان تبدیل گردیده است.
این نماینده پارلمان لبنان در ادامه این مصاحبه گفت: شعاع‌های انقلاب ایران باعث ایجاد نیروهای مقاومت و نیروهای بازدارنده در منطقه گردید و به نیروهای مقاومتی که در حال مقابله با اشغالگران اسرائیلی هستند، الهام بخشید.
وی در ادامه این مصاحبه گفت: امام خمینی مهمترین نقش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ایفا کرد. وی رهبر و راهنمای این انقلاب بود. وی فردی عادل بود و امروز در حال برداشت نتایج کردارهای خیرخواهانه وی هستیم و امروز مردم ایران در حال برداشت اقدامات خیرخواهانه امام خمینی هستند.
امیل رحمه درباره دلایل پیشرفت ایران با وجود تحریم‌های و فشارهای آمریکا گفت: جدیت و اخلاق انسانی از دلایل مهم پیشرفت ایران با وجود تمامی دشمنی‌ها است. اولین موضوعی که در سیاست‌های ایران نمود دارد، اخلاق مداری و حق مداری است. دولت ایران در طرف حق ایستاده و در مقابل باطل قرار گرفته است. دولت ایران علم محور و باهوش بوده و هم اکنون در حال توسعه موشکی است که بر روی ماه فرود آید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها