زندان یا خانه‌ای با امکانات ویژه برای ایهود اولمرت؟

کد خبر: 493188

رسانه‌های صهیونیستی در حالی از آغاز مجازات حبس ایهود اولمرت در زندان خبر می‌دهند که خبرها حاکی است که برای سلف بنیامین نتانیاهو، اتاقی با امکانات ویژه اختصاص داده شده است.

خبرگزاری فارس: ایهود اولمرت امروز (دوشنبه) برای گذراندن دوره حبس به دلیل دریافت رشوه وارد زندان شد، اما خبرها حاکی از آن است که اتاقی با امکانات و خدمات ویژه برای نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده است.
نخست‌وزیر سال‌های 2006 تا 2009 اسرائیل، به دنبال مجرم شناخته شدن در پرونده دریافت رشوه به 19 ماه زندان محکوم شد و این دوره حبس از امروز آغاز شده است. (جزئیات بیشتر)
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی درباره آغاز دوران حبس ایهود اولمرت خبر داد که برای او یک اتاق ویژه با امکاناتی خاص در زندان اختصاص داده شده است.
این روزنامه نوشته که اولمرت قرار است در یک مجتمع ویژه در زندان «معا آسییاهو» در شهر رامل رژیم صهیونیستی دوران حبس را بگذراند.
از جمله ویژگی‌های این مکان خاصی که برای اولمرت درنظر گرفته شده، آن است که او به امکاناتی چون «تخت خواب، کمد لباس، میز، حمام، صندلی و تلویزیون» دسترسی دارد.
از دیگر امکانات جایگاه ویژه درنظر گرفته شده برای اولمرت، تلفن، یک ‌اتاق ملاقات، دو اتاق جلسات با وکلا، یک اتاق ویژه عبادت، کتابخانه، غذاخوری، حیاط و تجهیزات ورزشی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها