دیدار کامرون و اولاند در خصوص بحران مهاجرت

کد خبر: 497743

رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس برای بررسی بحران مهاجرین و همچنین یافتن راه حلی برای کاهش شمار پناهندگان حاضر در مرز دو کشور با یکدیگر دیدار می کنند.

خبرگزاری مهر: به نقل از الجزیره، «فرانسوا اولاند» و «دیوید کامرون» روز پنجشنبه هفته جاری با یکدیگر دیدار می کنند تا اختلافات بوجود آمده میان دو کشور در خصوص بحران مهاجرین را حل و فصل کنند.
البته قرار است روز پنجشنبه پاریس میزبان نشست اعضای اتحادیه اروپا در خصوص بحران مهاجرین باشد و دیدار کامرون و اولاند نیز در همین راستا انجام می شود.
انگلیس خواستار افزایش اقدامات فرانسه در کنترل مرزها و همچنین کاهش شمار مهاجرینی است که هر روزه با عبور از تونل مانش خود را از فرانسه به انگلیس می رسانند و در همین رابطه لندن فشار زیادی را بر پاریس وارد می کند.
تونل مانش در ماه های اخیر شاهد صحنه های عجیبی از سوی مهاجرین بوده که در یک مورد از آنها به دلیل آتش سوزی ایجاد شده در یک قطار، تونل مانش که تنها راه زمینی میان انگلیس و فرانسه است تعطیل شد.
بحران مهاجرین تبدیل به بی سابقه ترین بحران انسانی اروپا از جنگ جهانی دوم تا کنون شده و اغلب کشورهای اروپایی را درگیر خود کرده است. در همین رابطه طی امروز و دیروز درگیری هایی میان مهاجرین و نیروهای امنیتی در مقدونیه و فرانسه گزارش شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها