سازمان ملل اقدام سرباز اسرائیلی را شنیع خواند

کد خبر: 504342

یک مسئول سازمان ملل تیراندازی بی‌رحمانه یک سرباز اسرائیلی از فاصله نزدیک به یک جوان فلسطینی زخمی را به شدت محکوم کرده و آن را اقدامی شنیع دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت الوطن، نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه تاکید کرد که این اقدام به شدت محکوم است و این جوان فلسطینی خارج از چارچوب سیستم قضایی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری اشغالی صورت گرفت.
وی در ادامه افزود: این اقدام بسیار شنیع و غیر اخلاقی بوده و باعث به وجود آمدن خشونت‌های بیشتر و واکنش‌های وخیم تری خواهد شد.
این مسئول سازمان ملل از مسئولان اسرائیلی خواست تا هر چه سریعتر تحقیقات لازم را در این خصوص انجام داده و سرباز اسرائیلی مذکور را محاکمه کنند.
وی تاکید کرد: زمان آن فرارسیده است تا خشونت متوقف شده و اقدامات مثبت برای پایان بخشیدن به اشغال گری و تحقیق صلح و امنیت اتخاذ شود.
پس از آن که ویدئویی از تیراندازی بی رحمانه یک نظامی صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی زخمی در محله تل رمیده واقع در مرکز الخلیل و شهید شدن وی منتشر شد، رژیم صهیونیستی در هراس از افزایش حملات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها به سر می‌برد.
دکتر جواد عواد، وزیر بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که نظامیان صهیونیستی با تیراندازی به سمت سر این جوان مجروح فلسطینی و به شهادت رساندن وی به همراه یک جوان دیگر مرتکب جنایت جنگی شده اند و دوربین ها هم صحنه مربوط به این جنایت را ثبت و ضبط کرده اند. در این ویدئو یک سرباز صهیونیست به سر این فلسطینی زخمی که روی زمین دراز کشیده مستقیما شلیک کرده و او را به شهادت می‌رساند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها