«دروغ اول آوریل» وحشتناک داعشی +تصاویر

کد خبر: 505968

یک وبسایت خبری در ایرلند به خاطر انتشار داستان "دروغ اول آوریل" گروه تروریستی داعش از خوانندگان خود عذرخواهی کرد.

«دروغ اول آوریل» وحشتناک داعشی +تصاویر
باشگاه خبرنگاران جوان: وبسایت خبری "کیلدر نَو" در ایرلند روز گذشته به خاطر انتشار داستان دروغ اول آوریل در خصوص گروه تروریستی داعش عذرخواهی کرد. این وبسایت در داستانی نوشته بود: "مردی به نام پَدی داعشی بخشی از شهرستان کیلدر در ایرلند را به تصرف خود در آورد و پرچم این گروه تروریستی را بر فراز آن برافراشت و نام منطقه "تپه های آلن" را تغییر داد. به گزارش وبسایت ماشابل، پس از آنکه پدی داعشی در یک تماس تلفنی با نیروهای امنیتی ایرلند اعلام کرد این منطقه را پر از مواد منفجره کرده است، مقامات ایرلند یک حلقه فولادین اطراف تپه های آلن احداث کردند.
« دروغ اول آوریل» وحشتناک داعشی +تصاویر
این داستان به سرعت در حسابهای توییتر منتشر شد و مردم واکنش های مختلفی در این خصوص نشان دادند. وبسایت کیلدر نَو با حذف این داستان اعلام کرد: این داستان ساختگی در خصوص گروه تروریستی داعش کاملا غیرمجاز بوده و بوسیله اعضای تحریریه سایت ارسال نشده است. این وبسایت از همه خوانندگان و افرادی که بوسیله این داستان ساختگی آزار دیده و وحشت زده شده اند، عذرخواهی می کند. بخصوص اینکه در حال حاضر با حملات وحشتناک این گروه تروریستی در بروکسل و دیگر نقاط جهان روبرو هستیم.
« دروغ اول آوریل» وحشتناک داعشی +تصاویر
این وبسایت در ادامه نوشت: در حال حاضر تحقیقات داخلی برای بررسی علت انتشار غیرمجاز این داستان آغاز شده است. روز اول آوریل در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ های طنز آمیز گرامی داشته می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها