۴ مورد نقض آتش بس در سوریه

کد خبر: 509116

۴ مورد نقض آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته و کشته و زخمی شدن ۷۸ نفر در بمباران منطقه «الشیخ مقصود» حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره از جمله تحولات سوریه است.

خبرگزاری مهر: به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه شامگاه شنبه از ادامه اقدامات تحریک آمیز گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره علیه غیرنظامیان و نیروهای دولتی سوریه در حومه حلب و ادلب خبر داد.
«ایگور کوناشینکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد که در جریان بمباران منطقه «الشیخ مقصود» در شهر حلب توسط گروه تروریستی موسوم به «جبهه النصره» ۱۸ نفر کشته و ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند.
وی همچنین از درگیری ها بین ۴۰۰ نفر از عناصر جبهه النصره و واحدهای حمایت مردمی کرد در الاشرفیه حلب خبر داد. سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد نقض آتش بس را در حومه لاذقیه، حماه و حمص رصد کرده و تمام این موارد از سوی عناصر تروریستی گروه موسوم به «جیش الاسلام» و «احرارالشام» روی داده است.
کوناشینکوف همچنین اظهار داشت که آتش بس در سوریه به صورت کلی همچنان پایدار است.
خبر دیگر اینکه بنابر اعلام خبرگزاری رسمی «سانا» سوریه در پی انفجار یک مین برجامانده از تروریست های مسلح داعش در حومه شمالی حلب ۶ کودک کشته و شماری دیگر زخمی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها