اسرائیل دوستی بهتر از کلینتون نخواهد داشت

کد خبر: 509745

مشاور سابق اوباما در مذاکرات هسته‌ای معتقد است که هیلاری کلینتون درصورت انتخاب به عنوان ریاست جمهوری آمریکا تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا دشمنان رژیم صهیونیستی اختلافی میان این رژیم و آمریکا ایجاد نکنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از موندووایس، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی حال حاضر هیلاری کلینتون اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، دوستی بهتر از هیلاری کلینتون در کاخ سفید نخواهد داشت. در هیاهوی انتخابات آمریکا، رصد رویکرد مشاوران امنیت ملی و سیاست خارجی کاندیدهای پیش رو و محتملی چون هیلاری کلینتون اهمیت ویژه ای دارد
جیک سالیوان جوان که مشاور ارشد آمریکا در مذاکرات هسته ای ایران نیز بود، هم اکنون از مشاوران ارشد هیلاری است
سالیوان در گفت و گوی رادیویی با گرینفیلد اعلام کرد:اگر هیلاری رئیس جمهور شود، او فورا قدرت آمریکا را باز می گرداند و منافع ملی در امنیت اسرائیل و اهمیت اتحاد با این رژیم را مورد نظر قرار می دهد.
وی در ادامه گفت: هیلاری سپس قدم های محکمی در این راستا بر می دارد. او نخست وزیر اسرائیل را در اولین ماه حضورش در کاخ سفید، دعوت می کند.
سالیوان افزود: در قدم بعدی نمایندگان ارشدی از پنتاگون و ستاد کل ارتش را برای مشورت به اسرائیل می فرستد و ما می توانیم با تهدیدهای امنیتی مشترک روبرو شویم.
مشاور کلینتون اضافه کرد: هیلاری هم چنین در دیدار AIPAC نیز اعلام کرد که اجازه نخواهیم داد تا دشمنان اسرائیل اختلافی میان این رژیم و آمریکا ایجاد کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها