جبهه النصره به نقض آتش بس در سوریه ادامه می دهد

کد خبر: 510065

مرکز روسی نظارت بر روند آتش بس در سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی «جبهه النصره» به اقدامات تحریک آمیز و نقض آتش بس در سوریه ادامه می دهد.

خبرگزاری مهر: به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی نظارت بر روند آتش بس در سوریه که در پایگاه حمیمیم در لاذقیه مستقر است روز دوشنبه از ادامه اقدامات تحریک آمیز گروه تروریستی «جبهه النصره» برای به شکست کشاندن آتش بس در سوریه خبر داد.
ژنرال «سرگی کورالینکو» رئیس این مرکز اظهار داشت که در پی بمباران حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره طی هفته گذشته، ۸۲ غیرنظامی کشته و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شدند.
به گفته وی علیرغم آتش بس در سوریه عناصر جبهه النصره به حملات خود به مواضع ارتش سوریه در شمال استان لاذقیه و جنوب استان ادلب ادامه می دهند. کورالینکو همچنین به تلاش گروه تروریستی جبهه النصره برای افزایش تنش در اوضاع انسانی حلب از طریق سیطره بر جاده حلب-حمص نیز اشاره نمود.
بنا بر اظهارات وی گروه تروریستی جبهه النصره طی یک هفته بیش از ۱۵۰۰ تروریست را به منطقه حلب اعزام کرده و علاوه برآن گروهی متشکل از ۸ هزار عنصر را در جنوب و جنوب غربی حلب تشکیل داده است.
خبر دیگر اینکه در درگیری ها بین داعش و جبهه النصره در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق ۵ تروریست داعش کشته و شماری دیگر زخمی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها