جمال مبارک : پدرم دزد بود ولی از خاک مصر نگذشت

کد خبر: 510454

جمال پسر حسنی مبارک رئيس جمهوري بركنار شده مصر درصفحه توييتر خود موضوع عقب نشيني مصر از جزاير تيران و صنافير را به تمسخر گرفت.

جمال مبارک : پدرم دزد بود ولی از خاک مصر نگذشت
العالم: "جمال مبارك " پسر حسني مبارك رئيس جمهوري بركنار شده مصردر مطلبي در صفحه توييتر خود نوشت " بعد از ترسيم مجدد مرزها، عربستان جزاير تيران و صنافير را گرفت ، قبرس گاز را برد، اتيوپي آب نيل و سودان حلايب و شلاتين را گرفت، تعجبي نيست اگر اسكندريه را درقبال قضيه قتل "جولیو رجینی " دانشجوي ايتاليايي در قاهره به ايتاليا بدهيم! جمال مبارك درصفحه توييتر منسوب به وي، ويدوئي را از پدرش منتشر كرد كه درآن به نقل از حسني مبارك آمده است " به من (حسنی مبارک) گفتند كه " طابا " را به ما بده تا به جايش زميني را به تو بدهيم ، به آن ها گفتم طابا متعلق به من نيست ، متعلق به 65 ميليون مصري است" . جمال مبارك در توضيح اين قطعه از سخنان پدرش ، درباره نظر پدرش درباره جزاير تيران و صنافير گفت كه " درست است كه پدرم دزد بود، ولي در طول عمرش يك وجب از خاك مصر را به كسي نداد".
جمال مبارک : پدرم دزد بود ولی از خاک مصر نگذشت
مصر اخيراً با ترسيم مجدد مرزهاي آبی خود با عربستان سعودي، دو جزيره تيران و صنافير را به سعوديها داد كه اين اقدام با واكنش مردم مصر مواجه شد و مصري ها خواهان برگزاري تظاهرات گسترده در روز جمعه آیندهدر ميدان التحرير دراعتراض به اين اقدام شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها