پرواز جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی +تصاویر

کد خبر: 510979

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که دو جنگنده روسیه در دریای بالتیک بیش از ده پرواز در نزدیکی یک ناوشکن موشک انداز آمریکایی انجام داده‌اند.

پرواز جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی +تصاویر

خبرگزاری ابنا: پرواز مکرر دو جنگنده سوخو-۲۴ روسیه بر فراز یک فروند ناو آمریکایی در دریای بالتیک خبرساز شد. با اینکه این جنگنده‌ها به سلاحی مجهز نبودند فرمانده ناو یو اس اس دونالد کوک این اقدام را حمله شبیه سازی شده روسیه توصیف کرد. در یک مورد این جنگنده‌ها به قدری در ارتفاع پایین پرواز می‌کردند که تنها حدود ۹ متر با این ناوشکن فاصله داشتند. مقام‌های آمریکایی این پرواز‌ها را که بی‌سابقه هم نیستند ناامن و تحریک کننده توصیف کرده‌اند. در بیانیه ای که فرماندهی اروپایی ارتش آمریکا منتشر کرد ناوشکن دونالد کوک مشغول انجام تمرین های نظامی به همراه یک هلی کوپتر بود که جت ها عبور کردند. پروازهای این رزمایش تا زمان دور شدن جت های روسی متوقف شد.

پرواز مکرر جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی + عکس پرواز مکرر جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی + عکس پرواز مکرر جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی + عکس پرواز مکرر جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی + عکس پرواز مکرر جنگنده‌های روسیه بر فراز ناوشکن آمریکایی + عکس
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها