کمربند امنیتی بغداد در کنترل بسیج مردمی است

کد خبر: 511739

عضو کمیته دیدگاه بسیج مردمی عراق با تاکید بر اینکه عملیات نظامی مبارزه با داعش در عراق متأثر از تحولات سیاسی جاری در عراق نمی‌شود، گفت: عملیات آزادسازی حویجه و شرقاط نزدیک است.

خبرگزاری فارس: «ریان الکلدانی»، عضو کمیته دیدگاه در نهاد بسیج مردمی عراق اظهار داشت: نیروهای بسیج مردمی در حال حاضر در چندین جبهه مشغول نبرد با داعش هستند و تحولات سیاسی جاری در عراق برایشان اهمیتی ندارد، چون این مسائل به آنها مرتبط نمی‌شود.
الکلدانی تاکید کرد: بسیج مردمی و دیگر یگان‌های نظامی مراقب مناطق پاکسازی شده از سیطره داعش هستند و با قدرت تمام، کنترل امور را در مناطق کمربند بغداد در دست دارند.
این مسئول بسیج مردمی عراق در خصوص عملیات آزادسازی روستای بشیر در جنوب کرکوک اظهار داشت: این عملیات به کندی صورت نمی‌گیرد، بلکه شاهد پیشرفت آشکار نیروهای امنیتی و سیطره آنها بر چندین منطقه آن هستند.
وی افزود: طی روزهای آتی عملیات آزادسازی دو منطقه راهبردی الحویجه در جنوب کرکوک و شرقاط در شمال صلاح الدین از وجود داعش آغاز خواهد شد.
الکلدانی گفت: نیروهای بسیج مردمی به دنبال کسب پیروزی رسانه‌ای نیستند، بلکه با همه قدرتی که به آنها داده شده برای پیشروی واقعی در میدان نبرد تلاش می‌کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها