هلاکت چند تن از فرماندهان ارشد طالبان در قندوز

کد خبر: 512493

جندین تن از فرماندهان ارشد طالبان به همراه تعدادی از نیروهایشان در نبرد با نیروهای امنیتی افغان در ولایت «قندوز» کشته شدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری «افق»، مقام های امنیتی افغانستان می گویند که در نتیجه سرکوب شورشیان در ولایت «قندوز» افغانستان شماری از فرماندهان ارشد گروه طالبان کشته شده اند.
براساس گزارش این مقامات «حبیب ناصری» فرمانده ارشد طالبان با پنج تن از افرادش در مناطق «جر گذر»، «ناصری ها» و «چرخاب» از پا در آمده اند.
همچنین «صدام» یکی دیگر از فرماندهان ارشد طالبان با هشت تن از افرادش در منطقه «کته خیل» در ناحیه اول شهر قندوز کشته شده اند.
در نتیجه جنگ های قندوز «محب الله حقیار» متخصص مین گذاری طالبان در منطقه «سخسه کول» شهر «قلعه ذال» با شش تن از افراد اش کشته شده اند که اجسادشان در اختیار نیروهای امنیتی افغانستان قرار دارد.
گروه طالبان در دو سه روز گذشته در یک حمله سنگین به شهر قندوز می خواستند دوباره این شهر را به تصرف خویش در آورند که با تحمل تلفات سنگین دوباره عقب نشینی کردند.
قندوز در شمال شرق کشور از جمله ولایاتی است که سال گذشته بدست طالبان سقوط کرد. طالبان با اشغال این شهر دست به جنایت های گسترده زده و مرتکب جنایات جنگی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها