نقش ائتلاف معارضان در انفجار تروریستی زینبیه

کد خبر: 515371

رئیس هیأت مذاکره کننده سوری در ژنو با اشاره به انفجار در منطقه «زینبیه» دمشق، تصریح کرد: این انفجار تروریستی ترجمان برخی اظهارات مسئولان ائتلاف معارضان که چندی پیش در ژنو حضور داشتند، بود.

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری سانا، «بشار الجعفری» رئیس هیأت مذاکره کننده سوری در ژنو در سخنانی با اشاره به انفجار تروریستی روز گذشته در منطقه «سیده زینب» (س) در دمشق تصریح کرد: اظهارات خصمانه مسئولان ائتلاف معارضان که تا چند روز پیش در ژنو حضور داشتند در نهایت جنبه عملی پیدا کرد و به انفجار تروریستی در منطقه «زینبیه» منجر شد.
بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت: اقدامات تروریستی پی در پی در استان حلب و حومه این استان را نیز نمی توان به دور از نقش مخرب ائتلاف معارضان در نظر گرفت.
الجعفری در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی ائتلاف معارضان که در واقع باید از آنها به عنوان «هیأت ریاض» یاد کرد به شکست کشاندن مذاکرات سوری ـ سوری است.
وی در ادامه افزود: ائتلاف معارضان به دنبال تشدید دخالت های خارجی در سوریه برای تحقق اهداف خود بوده و هست.
گفتنی است، انفجار روز گذشته در منطقه «سیده زینب» سلام‌الله علیها دمشق به وسیله یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در ایست بازرسی «الذیابیه» رخ داد و علاوه بر تلفات جانی خسارت مالی نیز به همراه داشت و چند خودرو آتش گرفت. منابع امنیتی سوریه از شهید و زخمی شدن دستکم ۵۵ نفر در انفجاری زینبیه دمشق خبر دادند.
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار تروریستی را برعهده گرفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها