نواز شریف: با اثبات فساد مالی، سیاست را ترک خواهم کرد

کد خبر: 518517

نخست‌وزیر پاکستان در واکنش به مخافت شدید احزاب اپوزیسیون این کشور در مورد فساد مالی خود و خانواده‌اش گفت که در صورت اثبات فساد مالی، سیاست را ترک خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از «اکسپرس نیوز»، «نواز شریف» نخست‌وزیر پاکستان ضمن انتقاد از خواسته‌های اپوزیسیون در مورد فساد مالی خود گفت: مخالفین نمی‌دانند که با چه کسی رقابت دارند و از تهدیدات آنها مبنی بر استعفا از پست نخست‌وزیری هرگز نخواهد ترسید.
وی افزود: در صورت اثبات فساد مالی، سیاست را برای همیشه ترک خواهم کرد اما به خواسته اپوزیسیون چنین کاری امکانپذیر نیست.
نخست‌وزیر پاکستان اظهار داشت: اپوزیسیون باید همه امور را به دادگاه عالی پاکستان واگذار کند و من نیز در صورت اثبات فساد مالی فوری سیاست را ترک خواهم کرد.
نخست‌وزیر پاکستان این اظهارات را در دیار از منطقه «بنون» در نزدیکی «وزیرستان شمالی» مطرح کرد.
در حالی که احزاب اپوزیسیون پاکستان در مخالفت با تشکیل کمیسیون قضایی توسط دولت اسلام‌آباد خواستار استعفای نخست‌وزیر این کشور بودند در نشست روز گذشته برای آغاز تحقیق در مورد فساد مالی خانواده نوازشریف توافق کردند.
به گزارش رسانه‌های پاکستانی، خواسته احزاب اپوزیسیون مبنی بر استعفای نواز شریف به تعویق افتاده است، اما آنها در مورد تحقیق از فساد مالی خانواده نخست‌وزیر این کشور توافق کرده‌اند.
بحث پرونده فساد مالی نخست‌وزیر پاکستان و خانواده وی از زمان افشا اسناد پاناما لیکس مطرح شد و تاکنون به صورت جدی از سوی احزاب اپوزیسیون رد این کشور دنبال می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها