هشدار شدیداللحن داعش به پوتین! +تصاویر

کد خبر: 550458

داعش در جدیدترین ویدئو خواهان انجام حملات تروریستی در روسیه شد.

هشدار شدیداللحن داعش به پوتین! +تصاویر
باشگاه خبرنگاران جوان: گروه داعش با انتشار ویدئویی 9 دقیقه ای در یوتیوب از عناصر خود خواست در این کشور عملیات تروریستی انجام دهند.
داعش
به گزارش خبرگزاری رویترز، در دو دقیقه آخر این فیلم، یک مرد که نقاب بر چهره دارد و در حال رانندگی در صحرا است، انگشت خود را تکان می دهد و فریاد می زند: "بشنو ای پوتین؛ ما به روسیه خواهیم آمد و شما را در خانه هایتان می کشیم. ای برادران بسوی جهاد در راه خدا بشتابید و با آنها مبارزه کرده و آنها را بکشید."
داعش
این فیلم که به همراه ترجمه زیر نویس منتشر شده، مردان مسلحی را به نمایش در می آورد که به خودروهای زرهی و خیمه ها حمله کرده و به جمع آوری سلاح در صحرا اقدام می کنند.
داعش
همچنین این فیلم با عنوان " حمله به پادگان ارتش رافضی در مسیر جاده بین المللی در جنوب عکاشات (شهری در غرب عراق)" به نمایش درآمده است.
رویترز همچنین اعلام کرد نمی تواند صحت این ویدئو را تأيید کند؛ اما لینک فیلم در یکی از اکانت های تلگرامی داعش منتشر شده است.
داعش
همچنین علت درخواست داعش برای هدف قرار دادن روسیه مشخص نشده؛ اما این کشور و آمریکا در حال انجام مذاکراتی در خصوص تقویت همکاری نظامی و اطلاعاتی علیه داعش و القاعده هستند.
داعش
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها