مواضع «محمود عباس» در شأن فلسطینیان نیست

کد خبر: 552245

مسئول جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تاکید بر اینکه تشکیلات خودگردان باید از ائتلاف با کشورهای حامی تروریسم و در رأس آنها عربستان پرهیز کند، گفت: رفتارهای محمود عباس در شأن و منزلت فلسطینیان نیست.

خبرگزاری فارس: «انور رجا»، مسئول اطلاع رسانی مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی»، سرکرده گروهک تروریستی را محکوم کرد.
وی افزود: از آنجایی که صاحب مساله فلسطین هستیم معتقدیم عباس نباید با کشورهای حامی تروریسم که مخالف خواسته‌های ملت‌هایشان عمل می‌کنند، ائتلاف کند.
رجا گفت: می‌دانیم که مجاهدین خلق یگ گروهک تروریستی است که اقدامات تروریستی و ترورهای زیادی را مرتکب شده علاوه بر اینکه مورد حمایت اروپا و آمریکایی است که دشمنان مساله فلسطین و متحدان اسرائیل هستند.
وی با تاکید بر اینکه چنین دیدارها و گفت‌وگوهایی تحت هیچ عنوانی به نفع ملت فلسطین نیست، گفت: تشکیلات خودگردان حتی برای ملاقات‌های خود با مقامات اسرائیلی این گونه توجیه می‌کند که تشکیلات خودگردان تحت سلطه رژیم اشغالگر است.
مسئول جبهه خلق گفت: واقعا جای سوال است که عباس به چه دلیل با سرکرده یک گروهک تروریستی دیدار کرده و چه منفعتی از این کار حاصل کرده است.
رجا در پایان سخنان خود گفت: چنین دیدارهایی تاکید می‌کند که تشکیلات خودگردان بازیگر نقش‌هایی است که از شان و منزلت فلسطینی‌ها به دور است همچون اینکه با مداخله در یمن علیه مواضع ملت یمن موضع‌گیری کرده علاوه بر اینکه از ابتدای بحران سوریه و تجاوز علیه این کشور مواضع منفی نسبت به دولت سوریه نشان داد یا با آنهایی که به دنبال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند،رابطه دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها