راهکار جدید اسرائیل برای درمان بیماران روانی سربازانش

کد خبر: 564531

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» تصریح کرد: افسردگی سربازان اسرائیلی نتیجه اقدامات نظامی آنها، در سرزمین‌های اشغالی است.

راهکار جدید اسرائیل برای درمان بیماران روانی سربازانش
سربازان اسرائیلی
سرویس بین‌الملل فردا: به گزارش وبگاه خبری « النشره »، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت»، در گزارش خود نوشت: بخش فنی ارتش اسرائیل موفق به اختراع یک نرم‌افزار جهت تعیین سطح تناسب اندام و آرامش روانی سربازان ارتش اسرائیلی شد.
یدیعوت آحارنوت در ادامه گزارش خود نوشت: هدف از اجرای این طرح، بهبود وضعیت سلامت سربازها، دانش عادات غذایی سالم و کنترل فشارهایی است که طی خدمت نظامی بر آنها عارض می‌شود.
این روزنامه اسرائیلی تصریح کرد: افسردگی و روان پریشی سربازان اسرائیلی که نتیجه اقدامات نظامی آنها در سرزمینهای اشغالی و درگیری با فلسطینی‌ها است، یکی از عوامل مهم ایجاد پیشرفت در این نرم‌افزار پزشکی میباشد.
طبق این گزارش، این نرم‌افزار به سربازان این امکان را می‌دهد که از شرایط لحظه به لحظه وضعیت سلامت خود مطلع باشند.
بر این اساس، سربازان باید در آغاز هر روز، فرم خاصی را پر کنند که حاوی اطلاعاتی در خصوص وضعیت کلی سربازها، نوع تمرینات، مواد غذایی که باید استفاده کنند و همچنین وضعیت روانی آنهاست.
گفتنی است این اقدام به افسران این امکان را می‌دهد تا بتوانند وضعیت جسمی و روحی سربازان را زیر نظر داشته باشند تا در مواقع لازم برای بهبود وضعیت سربازان اقدامات اساسی را انجام دهند.
ااین روزنامه در پایان نوشت: ین نرم‌افزار شامل سیستمی است که به سربازان این امکان را می‌دهد تا بتوانند حالات روحی- روانی خود را پس از انجام عملیات نظامی و رخدادهای سخت کنترل کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها