آیا ساعت صفر جنگ هسته‌ای آمریکا علیه روسیه فرا رسیده است؟

کد خبر: 574067

درحالی که تنش‌ها بین آمریکا و روسیه درباره سوریه ادامه دارد، رسانه های محلی موسکو، مردم این کشور را برای احتمال وقوع جنگی هسته‌ای با غرب آماده می‌کنند.

آیا ساعت صفر جنگ هسته‌ای آمریکا علیه روسیه فرا رسیده است؟
آیا ساعت صفر جنگ هسته‌ای آمریکا علیه روسیه فرا رسیده است؟
سرویس بین‌الملل فردا: به گزارش وبگاه خبری «اسکای نیوز العربیه» شکاف ارتباطی میان روسیه و آمریکا پس از جنگ سوریه روندی تصاعدی داشته است.
این پایگاه خبری گفت: رسانه‌های روسیه، مردم این کشور را در برابر احتمال قریب الوقوع جنگ هسته‌ای با جهان غرب، آماده می‌کنند.
روزنامه انگلیسی «تایمز» در گزارش امروز خود نوشت: روسیه همواره به شهروندان خود در خصوص جنگ هسته‌ای با آمریکا هشدار می‌دهد.
این روزنامه به نقل از مقاله‌ای که یکی از سایت‌های وابسته به وزارت دفاع روسیه آن را منتشر کرد، نوشته است: آمریکا به دنبال مجازات روسیه به دلیل نقش آفرینی‌اش در سوریه و حمایت از نظام «بشار اسد» رئیس جمهوری این کشور است، و اختلافات بین واشنگتن و موسکو به همین دلیل نقش حمایتی پوتین از اسد بالا گرفته است.
روسیه از زمان ریاست جمهوری «ولادیمیر پوتین» تاکنون، دو بار شهروندان خود را در خصوص چگونگی واکنش پس ازشنیدن صدای آژیر خطر حمله هسته‌ای، مورد آموزش قرار داده است.
این روزنامه در ادامه گفت: تحولات اخیر روسیه، در پی اظهارات «آشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا است که گفته بود: پنتاگون تدابیر خود را در ارتباط با احتمال جنگ با روسیه مورد بررسی قرار می‌دهد.
شایان ذکر است که روسیه بزرگترین مخزن سلاح‌های هسته‌ای که بالغ برهشت هزار و چهارصد کلاهک هسته ای است، را در اختیار دارد و در مقابل آمریکا نیز هفت هزار و پانصد کلاهک هسته ای را در انبارهای نظامی خود ذخیره کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها