خبر کانال ۲ اسرائیل از انتخاب جانشین «محمود عباس»

کد خبر: 575276

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد توجهات حال حاضر به سمت انتخاب خواهرزاده «یاسر عرفات» به عنوان جانشین «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین چرخیده و رهبران چهار کشور عربی از این موضوع حمایت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: کانال 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد توجهات کنونی برای گزینه جانشین «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت «» خواهرزاده «یاسر عرفات» چرخیده است.
در این گزارش آمده است تعدادی از کشورهای عربی از عباس خواسته‌اند جانشین احتمالی خود را مشخص کند تا در صورت استفعا یا عدم توانایی به ادامه وظیفه‌اش، اوضاع متشنج نشود.
بنا به این گزارش، طرح مذکور (انتخاب خواهرزاده یاسر عرفات به جانشینی) را «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر رهبری می‌کنند و شخصا با محمود عباس صحبت کرده‌اند ؛ عربستان و امارات نیز نماینده‌هایی برای صحبت با وی در این باره فرستاده‌اند.
رهبران این چهار کشور عربی به محمود عباس تعهد داده‌اند که در صورت انتقال قدرت ، از پسران وی حمایت خواهد شد.
بر اساس گزارش مذکور، «محمد دحلان» آنگونه که برخی گزارش‌ها وی را به عنوان جانشین عباس معرفی می‌کنند، جانشین وی نخواهد شد. دحلان در سال 2011 به خاطر اتهاماتی مبنی بر دست داشتن وی در قضایایی مانند فساد و غیره از فتح جدا شد و اکنون مقیم امارات است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها