ادعای جدید نتانیاهو درباره خاورمیانه جدید

کد خبر: 594354

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در کنفرانس شخصیت‌های دیپلماتیک که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در قدس برگزار کرده بود، مدعی شد که کشورهای زیادی خواستار دستیابی به تکنولوژی رژیم صهیونیستی و مشورت با این رژیم در زمینه مبارزه با تروریسم هستند و ما به تمامی این کشورها می‌گوییم که برای دیدار با محمود عباس در هر کجا که باشد آمادگی داریم اما او مخالف این دیدار است.

باشگاه خبرنگاران: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که امروز کشورهای زیادی در خاورمیانه دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در کنفرانس شخصیت‌های دیپلماتیک که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در قدس برگزار کرده بود، مدعی شد که کشورهای زیادی خواستار دستیابی به تکنولوژی رژیم صهیونیستی و مشورت با این رژیم در زمینه مبارزه با تروریسم هستند و ما به تمامی این کشورها می‌گوییم که برای دیدار با محمود عباس در هر کجا که باشد آمادگی داریم اما او مخالف این دیدار است.
نتانیاهو بار دیگر مدعی شد که رژیم صهیونیستی به دنبال صلح و سازش است و هرگز در این زمینه مانع‌تراشی نکرده است و برخی کشورهای عربی نیز این را به خوبی دریافته و می‌دانند که این عباس است که در این زمینه مانع‌تراشی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اکنون فرصت مناسبی برای تقویت روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه دست داده است، اظهار داشت که امروز کشورهای زیادی در خاورمیانه دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانند.
بنیامین نتانیاهو در ادامه تصریح کرد که اسرائیل با بسیاری از کشورهای عربی در تماس است و مذاکراتی با آن‌ها انجام داده است و صلح و سازش با فلسطینیان تنها از طریق کشورهای عربی محقق خواهد شد.
اسرائیل بارها مدعی شده است که خواهان دستیابی به صلح و سازش با فلسطینیان است اما در حقیقت هیچ جدیتی برای این کار ندارد و صرفا به دنبال اتلاف وقت بیشتر به منظور پیشبرد اهداف و خواسته‌های خود است، زیرا شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی که اصلی‌ترین مانع بر سر راه مذاکرات سازش است، نه تنها متوقف نشده، بلکه هر روز با روند سریع‌تری ادامه دارد و هر روز بر جنایت‌ها و تجاوزات این رژیم علیه ملت فلسطین افزوده می‌شود و این رژیم نه تنها قصد عقب‌نشینی از اراضی اشغالی فلسطین را ندارد، بلکه به دنبال اشغال و یهودی‌سازی دیگر اراضی فلسطینی نیز است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها