ادامه حالت فوق‌العاده در سرزمین‌های اشغالی

کد خبر: 595719

سازمان آتش‌نشانی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که آتش‌سوزی‌ها در سرزمینهای اشغالی را که 5 روز ادامه داشت، مهار کرده است.

خبرگزاری تسنیم: آتش‌سوزی‌های اخیر به حدود هزار و هشتصد واحد مسکونی در شهرک‌های اشغالی خسارت وارد کرده است که میزان این خسارتها، ۱۲۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.
به گزارش الحیات، سازمان آتش‌نشانی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که آتش‌سوزی‌ها در سرزمینهای اشغالی را که 5 روز ادامه داشت، مهار کرده است.
این در حالی است که رادیوی رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حالت فوق‌العاده و آماده‌باش در مراکز آتش‌نشانی این رژیم از بیم آتش‌سوزی دوباره ادامه خواهد یافت.
این رادیو افزود که رژیم صهیونیستی به مراکز آتش‌نشانی دستور داده که به‌دلیل هوای خشک و ادامه وزش باد در حالت آماده‌باش قرار گیرند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آتش‌سوزی‌های اخیر به حدود هزار و هشتصد واحد مسکونی در شهرک‌های اشغالی خسارت وارد کرده است که میزان این خسارتها، 120میلیون دلار برآورد می‌شود.
شهر اشغالی حیفا بیشترین آمار خسارتها را به خود اختصاص داد، زیرا 527 منزل در آن آتش گرفت. مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که 133 نفر در پی این آتش‌سوزی‌ها زخمی شدند.
از سوی دیگر پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 10 شهروند عرب مظنون به دست داشتن در این آتش‌سوزی را دستگیر کرده است.
آتش‌سوزی‌های اخیر در سرزمینهای اشغالی موجب شد که 75هزار شهرک‌نشین صهیونیست منازل خود در شهر اشغالی حیفا را رها کنند.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دولتهایی که در مهار آتش به کمک این رژیم شتافتند، قدردانی کرد.
یک گروه وابسته به القاعده که خود را «مأسدة المجاهدین فی فلسطین» (بیشۀ شیران مجاهد در فلسطین) معرفی کرده است، ضمن به‌عهده گرفتن مسئولیت آتش‌سوزی در «اسرائیل»، گفت این نخستین‌بار نیست که «جنگ آتش» را علیه اسرائیل به راه می‌اندازد بلکه پنج سال پیش نیز همین کار را کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها