اردوغان از مواضع ضد سوری خود کوتاه آمد

کد خبر: 596810

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در عقب نشینی آشکار از اظهارات چند روز گذشته خود اعلام داشت عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه صرفا علیه تروریست ها است و نه علیه فرد یا کشوری.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور ترکیه در عقب نشینی آشکار از اظهارات گذشته خود اعلام داشت عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه صرفا علیه تروریست ها است و نه علیه فرد یا کشوری.
به گزارش حریت دیلی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در عقب نشینی آشکار از اظهارات چند روز گذشته خود اعلام داشت عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه صرفا علیه تروریست ها است و نه علیه فرد یا کشوری.
وی امروز در دیدار با روسای روستاها در کاخ ریاست جمهوری گفت: هدف عملیات سپر فرات هیچ شخص یا کشوری نیست و هدف آن فقط سازمان های تروریستی هستند. اردوغان در ادامه گفت: هیچ کس نباید در این مسئله تردید کند و آن را تفسیر کند تا از مسیر واقعی خودش خارج کند. ما بارها این مسئله را اعلام کرده ایم. گفتنی است اظهارات چند روز گذشته اردوغان درباره هدف ترکیه از عملیات نظامی در مناطق شمال سوریه که گفته بود هدف عملیات ما سرنگونی دولت بشار است است، موجب واکنش دولت سوریه و روسیه شد. کرملین امروز خواستار توضیح آنکارا درباره اظهارات اردوغان شده بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها