آزادسازی اولین نقطه در نزدیک تدمر سوریه

کد خبر: 602554

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت ضمن آزادسازی مقر «الکتیبه المهجوره» (گردان متروکه) در ریف حمص موفق شدند در عملیاتهای مختلف 22 تروریست را در شمال این شهر از پای درآورند.

آزادسازی اولین نقطه در نزدیک تدمر سوریه
خبرگزاری فارس: ارتش سوریه امروز در ریف تدمر، مجددا با عناصر درگیر شد. منابع شبکه خبری «الاخباریه» سوریه اعلام کردند که نیروهای مقاومت موفق شدند بار دیگر کنترل مقر «الکتیبه المهجوره» (گردان متروکه) واقع در نزدیکی فرودگاه نظامی «تی 4» را به دست گیرند. تی.4 یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فرودگاه‌های نظامی سوریه است. داعش از پنجشنبه هفته گذشته حمله شدید از سه محور را به تدمر آغاز کرد و موفق شد با بیش از چهار هزار نیرو، تدمر و مناطق اطراف آن را دوباره اشغال کند.
نقشه
حمله ارتش به النصره و متحدانش در شمال حمص خبرگزاری «سانا» نیز گزارش داد که ارتش سوریه در ریف شمالی حمص نیز مواضع تروریستها را در این منطقه هدف قرار داده است. نیروهای مقاومت به مواضع تروریستها در روستای «دیرفول» و شهر «الرستن» واقع در 20 کیلومتری شمال حمص حمله کردند. یک منبع میدانی در این زمینه اعلام کرد که در جریان این حمله نیروهای سوری دستکم 5 تروریست به نامهای «براء ابو مصعب، عبد الکریم حسن، تیسیر سعد، یعرب عبید و محمد سمور» را از پای درآوردند. به گفته این منبع، یک یگان از ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور در منطقه الرستن نیز در جریان یک عملیات دیگر 17 تروریست دیگر را کشتند. در این منطقه تروریستهایی از گروههای «جبهه النصره، جیش التوحید، فیلق حمص، أهل السنة والجماعة، أجناد حمص و أحرار الشام» حضور دارند که تحت حمایت عربستان سعودی هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها