امشب اولین گروه تروریست‌ها از شرق حلب اخراج می‌شوند

کد خبر: 603238

منابع سوری در حلب اعلام کردند به زودی یک گروه از افراد مسلح از محله‌های شرقی همزمان با ورود مجروحان از فوعه اخراج خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: اتوبوس‌های اختصاص یافته برای انتقال بیماران و مجروحان از شهرک‌های تحت محاصره کفریا و فوعه در حومه ادلب لحظاتی پیش به نزدیک این شهرک‌ها رسیدند.
ساکنان فوعه به خبرنگار تسنیم اطلاع دادند نور چراغ اتوبوس‌ها را از دور مشاهده کرده‌اند، و شاید تا یک ساعت دیگر به این شهرک‌ها برسند.
این اتوبوس‌ها برای انتقال بیماران و مجروحان و افرادی که اوضاع جسمانی مناسبی ندارند با خانواده‌هایشان اختصاص یافته و همگی را در یک مرحله به حلب منتقل خواهند کرد.
هم اکنون کمیته‌های مردمی مدافع کفریا و فوعه در حال رفع موانع برای ورود اتوبوس‌ها هستند.
سرنوشت تروریست‌های باقی‌مانده در شرق حلب
اما منابع سوری درباره سرنوشت تروریست‌های باقی‌مانده در محله‌های شرقی اعلام کردند به زودی یک گروه از افراد مسلح از محله‌های شرقی همزمان با ورود مجروحان از فوعه اخراج خواهند شد.
دست‌اندرکاران عملیات اخراج تروریست‌ها، هرگونه تصویربرداری از اتوبوس‌های حامل آنها را ممنوع اعلام کرده‌ اند، چرا که تروریست‌ها شرط گذاشته‌اند خروجشان شب هنگام به دور از چشمان خبرنگاران انجام شود.
منابع سوری احتمال دادند امشب تمام افراد مسلح از شرق حلب اخراج شوند، البته این مسئله هنوز قطعی نیست.
مسئله مهم دیگر این است که روس‌ها در مذاکرات 24 ساعت اخیر کنار بوده‌اند و مسئله میان دولت سوریه و ترکیه انجام شده است.
درباره پرونده اسیرانی که نزد تروریست‌ها بوده‌اند، مسئولان ذیربط تاکید کرده‌اند هرگز از این پرونده غافل نبوده و آن را به طور جدی پیگیری خواهند کرد.
مسئولان مربوطه با هرگونه تصویربرداری از روند خروج تروریست‌ها به همان دلیل که گفته شد یعنی شرط تروریست‌ها، مخالفت می‌کنند.
تعداد اتوبوس‌هایی که به سمت کفریا و فوعه حرکت کرده‌اند،‌به 25 دستگاه می‌رسد، تعداد آمبولانس هم اتوبوس‌ها را همراهی می‌کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها