اعلام آمادگی اتحادیه عرب برای کمک به عراق

کد خبر: 605970

دو طرف در این دیدار نتایج چهارمین نشست مشترک با وزیران خارجه کشورهای عرب و اتحادیه اروپا و همکاری در جهت فعال کردن منافع مشترک و رویارویی با چالش های فراروی منطقه و جهان و اوضاع عراق و پیروزی های عراقی ها در نبرد با گروهک تروریستی داعش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خبرگزاری ایرنا: احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در دیدار روزجمعه با ابراهیم جعفری وزیرخارجه عراق در قاهره اعلام کرد: اتحادیه آمادگی دارد تا تمام تلاش خود را در جهت کمک به عراق بکار ببرد.
به گزارش فرات نیوز، دو طرف در این دیدار نتایج چهارمین نشست مشترک با وزیران خارجه کشورهای عرب و اتحادیه اروپا و همکاری در جهت فعال کردن منافع مشترک و رویارویی با چالش های فراروی منطقه و جهان و اوضاع عراق و پیروزی های عراقی ها در نبرد با گروهک تروریستی داعش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
جعفری به نوبه خود بر لزوم ایفای نقش از سوی اتحادیه عرب جهت حفظ منافع ملت های عرب و شرکت در تقویت همکاری و بازگشت ثبات درمنطقه تاکید کرد. وی توضیح داد:عراق از هرگونه تلاش در جهت تقویت گفت وگوها و دور نگه داشتن منطقه از درگیری ها حمایت می کند. وی خاطرنشان کرد: عراق به سمت آزادسازی کامل سرزمین هایش از چنگال داعش و بازگرداندن آوارگان به مناطق مسکونی شان گام بر می دارد. وزیرخارجه عراق براهمیت ادامه گفت وگو و یافتن راه حل برای مشکلات موجود در منطقه و جهان تاکید کرد. دبیرکل اتحادیه عرب نیز به نوبه خود پیروزی های تحقق یافته درعراق علیه گروهک تروریستی داعش را ستود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها