حمله جدید اسرائیل پس از شکست بزرگ تروریستها در حلب

کد خبر: 614793

وزارت خارجه با اشاره به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق آن را پس از شکست بزرگ تروریستها در شرق حلب و موفقیت تلاش های آشتی در سوریه برشمرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری سوریه، وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت درباره حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی المزه اعلام کرد که این اقدام در راستای تجاوزات این رژیم از آغاز بحران به حاکمیت و استقلال سوریه و تمامیت ارضی آن است که برنامه ریزی شده است.
وزارت خارجه سوریه بیان کرد: این در راستای طرح های برنامه ریزی شده از سوی سرویس های اطلاعاتی اسرائیل، فرانسه، انگلیس و آمریکا و مزدوران آنها در عربستان و ترکیه و قطر و دیگر کشورهایی است که به دنبال بسط هیمنه خود بر سوریه و منطقه هستند.
در نامه های وزارت خارجه سوریه آمده است: این حملات همزمان با شکست گروههای مسلح در شمال، مرکز و جنوب سوریه است. این حمله جدید پس از شکست مفتضحانه تروریستهای جبهه النصره و همپیمانان آن در حلب و پس از موفقیت تلاش های آشتی است که به موجب آن تروریستها از مناطقی در اطراف دمشق خارج شدند به ویژه تلاش های آشتی در خان الشیح و القنیطره و درعا و دیگر مناطقی که رویاهای اسرائیل و همپیمانان غربی آن و مزدوران سعودی و قطری آنها را بر باد داد.
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: آشکار شدن نقش اسرائیل در این جنگ تروریستی ضد سوریه و عدم تردید اسرائیل در اقدام تجاوزکارانه سبب می شود که جامعه جهانی و دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت اقدامات فوری برای مجازات تجاوزگر و ممانعت از تکرار این اقدامات تروریستی به عمل آورد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها