آزادسازی ۲ شهرک‌ در شرق حلب از دست داعش

کد خبر: 621024

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در عملیات امروز خود، 2 شهر «سلمیه» و «المیدونه» را در شرق استان حلب از دست تروریست‌های داعش آزاد کردند.

آزادسازی ۲ شهرک‌ در شرق حلب از دست داعش
خبرگزاری فارس: آخرین خبرها از شرق حلب حاکیست، پیشروی نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت در این محور ادامه دارد. یک منبع میدانی در گفت‌وگو با بین‌الملل فارس اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت از صبح امروز پنج شنبه، با حملات سنگین توپخانه‌ای و موشکی مواضع تروریست‌ها را در شهرک المیدونه فلج کردند. وی افزود: همزمان با حملات توپخانه‌ای و موشکی، درگیری‌های نفس گیر میان طرفین ساعت‌ها به طول انجامید.
نقشه
شرق حلب
این منبع میدانی گفت: در نهایت نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت حزب الله توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، کنترل شهرک «المیدونه» را در دست گیرند. وی افزود: نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در این شهرک حملات علیه تروریست ها را ادامه دادند و دقایقی قبل توانستند شهرک «سلمیه» را هم از اشغال تروریست‌ها خارج کنند. به گزارش گروه بین‌المل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در حال تثبیت مواضع در این شهرک‌ها هستند. خبرهای رسیده حاکی از آن است که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مواضع خود را در دانشگاه «المامون» به طور کامل تثبیت کرده‌اند. این داشگاه در حومه شهرک المیدونه واقع شده است و در حال حاضر نیروهای سوری و مقاومت پیشروی به سوی شهرک‌های شبلیه، طومان، الشرفه، الغور و شعاله را در دستور کار قرار داده‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها