ترفند تروریست‌های داعش برای فرار از جنگ

کد خبر: 622189

نیروهای امنیتی عراق، به اسنادی از گردان «طارق بن زیاد» که وابسته به گروه ترویستی «داعش» است دست یافته‌اند که حاکی از بهانه‌های تروریست‌ها جهت فرار از میدان جنگ است.

سرویس بین‌الملل فردا: پایگاه خبری «الیوم السابع» نوشت: تروریست‌های داعش جهت فرار از صحنه جنگ متوسل به بهانه‌های مختلف شده و در این راستا پلیس عراق به اسناد و مدارکی دست یافته است. این پایگاه خبری نوشت: خبرگزاری «روسیا الیوم»، امروز یکشنبه مستنداتی را منتشر کرد دال بر اینکه جنگجویان تروریست «داعش»، شروع به بهانه‌جویی‌ جهت فرار از صفوف جنگ با این گروه تروریستی کرده‌اند، و در این راستا به ترفندهای مختلفی مانند ادعای بیماری و یا ادعای تمایل به انجام عملیات انتحاری متوسل شده‌اند!
نیروهای ضدتروریسم عراق، به اسنادی از "گردان طارق بن زیاد» که وابسته به گروه ترویستی داعش است، دست پیدا کرده‌اند که این مدارک حاکی از این است که مسلحین تروریست، خواستار بازگشت به کشورشان به بهانه بیماری و با دلایلی دیگر شده‌اند.
در این اسناد نام واقعی هر یک از تروریست‌ها، نام مستعار، گروه خونی و همچنین کشور اصلی و کشور محل اقامت آنها درج شده است.
در یکی از این اسناد «ابو وائل سوئیسی»، که اهل بوسنی هرزگوین است، خواستار عدم ادامه جنگ با این گروه تروریستی به بهانه وجود اسپاسم در اعصاب زانو شده است.
یکی دیگر از این تروریست‌ها به نام «ابو ادریس» که اهل کوزوو است در سندی که به سرکردگان خود ارائه داده، گفته که دیگر نمی‌خواهد به مبارزه ادامه دهد و به دلیل وجود دردهای شدیدی در سرش می‌خواهد به سوریه برود.
در سندی دیگر، «ابو مجاهد فرنسی» نیز خواستار عدم ادامه جنگ با این گروه ترویستی شده و گفته که می‌خواهد به منظور انجام «عملیات استشهادی»، به فرانسه بازگردد و بدین منظور درد مفاصل پا و کمرش را بهانه کرده است. گفتنی است که در ذیل این سند آمده که وی ادعای بیماری دارد و هیچ گزارش پزشکی تأیید کننده ندارد.
در سندی دیگر، «ابو محمدبلژیکی»، از ادامه جنگ به بهانه کمر درد امتناع می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها